  • 1. Data: 2012-06-29 17:12:22
    Temat: Lovtza
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    Od 4dni widze jak prawie na każdy temat jest odp odezwij się do
    użytkownika Lovtza nap riv gg itp napisałem do niego on powiedział ze z
    enduro nic nie ma wspólnego i widziałem tez tematy spam gdzie napisane
    pod spodem napisałem do Lovtza ale on napisał ze jaja se ze mnie robią.Ja
    wam dobrze radze nawet nie piszcie nie zawracajcie sobie głowy. Oczywiście
    jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam
    ja tylko informuje.

  • 2. Data: 2012-06-29 17:39:48
    Temat: Re: Lovtza
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 29 Cze, 17:12, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
    >Ja
    > wam dobrze radze nawet nie piszcie nie zawracajcie sobie głowy. Oczywiście
    > jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam
    > ja tylko informuje.

    a ze Świętym Mikołajem już próbowałeś ?
    podobna historia
    ale ja tylko informuję żeby nie było.

  • 3. Data: 2012-06-29 18:01:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.06.2012 17:12, MotoCross978 pisze:
> [...]
    > robią.Ja wam dobrze radze nawet nie piszcie nie zawracajcie sobie głowy.
    > Oczywiście jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos

    Nie potrafisz porządnie sklecić zdania po polsku i się dziwisz, że ktoś
    sobie z Ciebie jaja robi?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-06-29 18:03:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > Nie potrafisz porządnie sklecić zdania po polsku i się dziwisz, że ktoś
    > sobie z Ciebie jaja robi?

    Nie potrafisz pomoc to sie nie odzywaj. Wszystko jest w porzadku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-06-29 23:08:29
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "MotoCross978" <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> napisał w
    wiadomości news:5bc777772c7b52939a40daab27aefd01$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam ja

    O w morde - to Lovtza tak ci odpisal? On na bank sie zajmuje enduro, tylko z
    natury jest troche niesmialy. Poza tym leci na kase, a jak jej nie widac to
    slabo i pewnie dlatego dal taka odpowiedz.
    Sprobuj napisac do niego jeszcze raz zeby juz sobie nie robil jaj i dal ci
    rade taka jakiej potrzebujesz.
    Wiara czyni cuda!

    Eryk

  • 6. Data: 2012-06-30 09:15:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-29 17:12, MotoCross978 pisze:
    > Od 4dni widze jak prawie na każdy temat jest odp odezwij się do
    > użytkownika Lovtza

    Po pierwsze - używaj znaków przestankowych, Twój post jest mało czytelny.

    Po drugie - to forma nacisku na Łovtze żeby się zaczął stosować do
    ogólnie przyjętych zasad przyzwoitości. Grupa dyskusyjna na którą
    piszesz NIE JEST wewnętrzną grupą dyskusyjną serwisu Ścigacz.pl, tylko
    ogólnopolską grupą usenetową pl.rec.motocykle, mającą ustalone zasady
    użytkowania i zajmującą się TYLKO motocyklami. Na stronie Ścigacza nie
    ma na ten temat nawet słowa informacji, podobnie nie ma też odnośnika do
    FAQ grupy gdzie zasady korzystania z niej są wyjaśnione. A do podstaw
    należy używanie poprawnej polszczyzny (z szacunku dla czytających) oraz
    PODPISYWANIE swoich postów (z tego samego powodu). Link do FAQ masz w
    stopce mojego posta.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 7. Data: 2012-06-30 12:02:28
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam ja

    a ja myślę że to znak, widzieliście film 2012?

  • 8. Data: 2012-06-30 14:01:45
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    Przepraszam was ze cos takiego napisałem a szczegulnie pszrepraszam
    użytkownika Lovtza.Mam nadzieje ze mi wybacz i obiecuje ze nic takiego
    więcej nie napisze.