  • Data: 2010-01-13 14:13:36
    Temat: Re: Loteria BWM w Orange
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Brum: tak, jestem sympatykiem sieci orange, ktora jest moja siecia od
    poczatku mojego korzystania z komorek i tak jestem, a wlasciwie bylem
    uzytkownikiem neostrady. I rzeczywiscie do zadnej z uslug swiadczonych
    przez te firmy nie mam zastrzezen. Ale ich pracownikiem nie jestem.
    Sam napisales, ze uzytkownicy na usenecie maja juz wyrobione zdanie i
    ja takze takie mam. To ze Ty piszesz negaotywnie o loterii swiadczy,
    ze jestes pracownikiem ich konkurencji?

    Loteria jaka jest mozna przeczytac w regulaminie, ja sam mam mieszane
    uczucia, dlatego tutaj pytam.

    Jacek: przeszukalem swoj profil na ich stronie i nic nie znalazlem,
    takze przez strone nie mozna tego zalatwic. Tutaj za to napisano jak
    sei z tym uporac: http://www.forumorange.net/index.php/topic,329.msg10
    40.html#msg1040
    wpis bluemana.