  • 1. Data: 2012-11-06 14:03:18
    Temat: Logitech M310 Nano - jak dziala rolka w tej myszy?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czy rolka w myszy Logitech M310 dziala jak w innych znanych mi Logitechach
    czyli z lekkim, "przeskakujacym o zabek" oporem czy kreci sie zupelnie
    swobodnie i bez zadnego oporu?
    Dzieki za info.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-11-06 14:10:05
    Temat: Re: Logitech M310 Nano - jak dziala rolka w tej myszy?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgral(a):

    http://www.youtube.com/watch?v=YhMP92E4LrQ

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2012-11-08 02:00:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-06 14:03, R.e.m.e.K pisze:
    > Witam
    >
    > Czy rolka w myszy Logitech M310 dziala jak w innych znanych mi Logitechach
    > czyli z lekkim, "przeskakujacym o zabek" oporem czy kreci sie zupelnie
    > swobodnie i bez zadnego oporu?

    Ja mam w domu Anywheremouse i niby działa dobrze, jednak mysz z zestawu
    M$ 7000 jest po prostu lepsza. I zawsze z peryferiów będę kupował rzeczy
    M$.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-11-08 02:19:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 02:00, $heikh el $hah pisze:

    > Ja mam w domu Anywheremouse i niby działa dobrze, jednak mysz z zestawu
    > M$ 7000 jest po prostu lepsza. I zawsze z peryferiów będę kupował rzeczy
    > M$.

    PS - Za mysz Logitech zapłaciłem 200 zł i teraz widzę, że jednak
    przepłaciłem, bo zestaw 7000 za 275 zł spisuje się świetnie.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-11-08 09:19:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 02:19:17 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > PS - Za mysz Logitech zapłaciłem 200 zł i teraz widzę, że jednak
    > przepłaciłem, bo zestaw 7000 za 275 zł spisuje się świetnie.

    Woow, biednego studenta stac na mysz za ponad 2 setki? A licencje na TC
    piraci...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2012-11-08 10:04:23
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Woow, biednego studenta stac na mysz za ponad 2 setki? A licencje na TC
    > piraci...

    Coz....

  • 7. Data: 2012-11-08 16:04:12
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 06.11.2012 o 14:03 R.e.m.e.K <g...@d...null> pisze:

> [...]
    > Logitechach
    > czyli z lekkim, "przeskakujacym o zabek" oporem czy kreci sie zupelnie

    Mam wprawdzie M195 a w niej objaw jest taki j/w, czyli "o ząbek".

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.