  • Data: 2012-05-22 11:29:58
    Temat: Re: Lodz - Venezia - Wasze opinie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 11:08, J.F pisze:

    > Kto ich tam wie - moze sie pomylili, a moze pamietaja 68, i zamiast
    > wydziurkowac 5.08, zaznacza 8.05, i niech sie polaczek tlumaczy :-)

    Między pomyłką (o ile w ogóle do takiej doszło), a oszustwem droga
    daleka. Tymczasem Cavallino publicznie pomawia Czechów (Słowaków zresztą
    też) o częste oszustwa przy sprzedaży winiet.

    BTW - pisałeś jakiś czas temu o jeździe z bratankiem (chyba)za granicą
    Polski bez dokumentów. Tak jak pisałem - nie proponuję. Jakiś czas
    temu "znajomi" pojechali do Włoch z nieważnymi paszportami dzieci.
    Pech chciał - mieli kontrolę dokumentów i dzieci im zatrzymano na
    miejscu. Wyjaśnianie trwało dość długo, a przez ten czas dzieci
    nabierały doświadczenia "stresowego" bez rodziców, w obcym kraju.
    To tak a propos rewelacji o braku potrzebnych dokumentów itd.