  • 21. Data: 2010-12-03 12:43:31
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co to?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:idaknc$2ett$2@news.mm.pl...

    > Nie, nie dziala schladzanie (bo i po co), klima dziala.

    Tzn. co konkretnie działa, skoro sprężarka się nie włącza?

  • 22. Data: 2010-12-03 12:45:45
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 11:55, PesTYcyD pisze:

    > Albo 100 kg soli ;)
    Uhym, i potem będzie miał flinstonowóz :) jak podłogę zeżre ruda po tej
    soli.
    --
    MZ

  • 23. Data: 2010-12-03 12:46:28
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    > No wlasnie juz kolejny w tym watku uzywa klimy przy mrozie, w takim razie
    > moje dwie renie maj niesprawna klime tak jak wiekszosc aut ktorymi
    > jedzilem :-)
    > Chyba, ze dzialanie klimy u kolegow objawia sie swieceniem diodki od klimy
    > :-)
    > pozdrawiam

    Ponaprawiaj te klimy:)

    Objawia sie poza światełkiem, wzrostem obciażenia silnika -takze np.
    zanikiem zaparowania szyb.
    Wieje ciepłym SUCHYM powietrzem.
    Klimatronik...

    Ja.

    PS.: Chyba każda klima "stacjonarna" ma tryb pracy Dry; Cool; Heat...
    Dry - osuszacz - chłodzi, kondensując wilgoć i grzeje - w sumie suche,
    ciepłe powietrze.

  • 24. Data: 2010-12-03 12:48:11
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zalacza Ci sie sprezarka (jest klik) przy ujemnej temp.?

    Ja tam nie wiem czy jest klik czy nie ma klika ale obroty na sekundkę
    spadają a włączona klima powoduje, że szyby odparowują zdecydowanie szybciej
    niż wtedy, kiedy owa klima włączona nie jest.
    W zasadzie różnicy mi nie sprawia czy one odparowują od klimy czy od
    włączonej lampki na guziku od klimy - liczy się efekt :-)
    Pacjent to Omega 97.

  • 25. Data: 2010-12-03 12:56:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:43, Cavallino pisze:

    > Tzn. co konkretnie działa, skoro sprężarka się nie włącza?

    Parownik i osuszanie kondensacyjne?

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2010-12-03 13:00:32
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fto=3D3F=3F=3D?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-03 12:40:10 Gabriel 'wilk'

    > Zalacza Ci sie sprezarka (jest klik) przy ujemnej temp.?

    Nie wiem, przy gruchocie silnika nie słyszę klikania. :P
    Ale tak, załącza się, o ile włączę ją manualnie,
    a nie pozostawię tego na barkach AUTOmatu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 27. Data: 2010-12-03 13:02:32
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co=?ISO-8859-2?Q?to=3F?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-03 12:38:19 PesTYcyD

    > Do tego na nos (u mnie to akurat da się wyczuć)
    > można stwierdzić że klima działa.

    To chyba nie dobrze. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2010-12-03 13:05:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Parownik i osuszanie kondensacyjne?

    Czyli czynnik krąży w układzie i cały układ chodzi, tylko że czynnik paruje
    samoistnie z powodu różnicy temperatur otoczenia i wnętrza auta?
    A ten proces nie wymaga skroplania się gazu, czyli pracy sprężarki?

    P.S.
    Nie śmiać się proszę, nie znam się na tym, biorę to na logikę.

  • 29. Data: 2010-12-03 13:07:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-03 11:53, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Hehe, dobra rada zwlaszcza przy obecnej minusowej temp :-)
    Rada jest bardzo dobra. Zadziała osuszacz i wilgoć zniknie.

    Maciek

  • 30. Data: 2010-12-03 13:11:42
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 13:02, Myjk pisze: