  • 11. Data: 2010-12-03 12:22:59
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co to?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik wchpikus napisał:

    > Witam!
    >

    > grzaniem i klima na maksa.
    >
    > Grzanie owszem, klima w mrozie?
    > Ciekawe jak ja zmusisz do pracy:)
    No wlasnie juz kolejny w tym watku uzywa klimy przy mrozie, w takim razie moje dwie
    renie maj
    niesprawna klime tak jak wiekszosc aut ktorymi jedzilem :-)
    Chyba, ze dzialanie klimy u kolegow objawia sie swieceniem diodki od klimy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-12-03 12:27:10
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Chyba, ze dzialanie klimy u kolegow objawia sie swieceniem diodki od klimy
    > :-)
    > pozdrawiam

    o toto :-) u mnie wlasnie teraz tak "dziala", a fakt faktem musi byc temp +
    aby sie naprawde zalaczyla.

  • 13. Data: 2010-12-03 12:27:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:idajri$3a2$2@news.onet.pl...

> [...]
    > jedzilem :-)
    > Chyba, ze dzialanie klimy u kolegow objawia sie swieceniem diodki od klimy

    A czym by się miało objawiać?
    Miałaby produkować -30? ;-)

  • 14. Data: 2010-12-03 12:28:18
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:idajj7$3a2$1@news.onet.pl...
    > Nastepny. Czy Tobie tez dziala klima przy minusowych temperaturach?

    Sprawna klima działa cały czas, bo jej zadaniem jest robienie klimatu a nie
    (tylko) chłodzenie.
    Na robienie kliematu składa sie też osuszanie i filtrowanie powietrza.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 15. Data: 2010-12-03 12:30:21
    Temat: Re: Lód na szybie od srodka - co=?ISO-8859-2?Q?to=3F?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-03 12:18:31 Gabriel 'wilk'

    > Nastepny. Czy Tobie tez dziala klima przy minusowych temperaturach?

    U mnie działa, bo czemu miałaby nie działać?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 16. Data: 2010-12-03 12:34:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:34, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Czyli klima nie dziala bo sprezarka sie nie wlacza - koniec kropka.
    > pozdrawiam

    Nie, nie dziala schladzanie (bo i po co), klima dziala.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-12-03 12:34:50
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

  • 18. Data: 2010-12-03 12:38:19
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:22, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Chyba, ze dzialanie klimy u kolegow objawia sie swieceniem diodki od
    > klimy :-)
    > pozdrawiam

    To moja klima musi być jakaś magiczna. Bo kiedy uruchamiam ją do
    suszenia przedniej szyby to mgiełka znika w kilka sekund w
    przeciwieństwie do zwykłego nawiewu. Do tego na nos (u mnie to akurat da
    się wyczuć) można stwierdzić że klima działa.

  • 19. Data: 2010-12-03 12:40:10
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Myjk napisał:

    > 2010-12-03 12:18:31 Gabriel 'wilk'

    > U mnie działa, bo czemu miałaby nie działać?
    Zalacza Ci sie sprezarka (jest klik) przy ujemnej temp.?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2010-12-03 12:43:27
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:40, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Zalacza Ci sie sprezarka (jest klik) przy ujemnej temp.?
    > pozdrawiam

    U mnie nawet przy upałach nie słyszę żadnego kliku. Co nie zmienia
    postaci rzeczy, że w temperaturach ujemnych klima również działa i suszy
    powietrze, nawet jeżeli ustawie grzanie.