  • Data: 2021-05-04 21:22:18
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello _Master_,
    >
    > Tuesday, May 4, 2021, 5:44:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bez przesady - większość nie mieszka w slumsach. Współczesne osiedla
    > miewają garaże, w których da się zainstalować gniazdko. Są też garaże
    > wolnostojące, gdzie również jest to możliwe. Tak jak pisałem wcześniej
    > - 20 kWh to 6 PLN w taryfie nocnej i weekendowej a na te trzy wyjazdy
    > do roku można się wykosztować na ładowanie w szybkiej ładowarce DC.
    >
    > Na razie jedynymi poszkodowanymi są mieszkańcy slumsów, bo oni nie
> [...]

    Jeśli w domu mieszka rodzina i ma te swoje panele na dachu to ... ile
    musi mieć dachów blok w którym mieszka np 50 rodzin?

    I akurat miasta są najtrudniejsze jak chodzi o instalację czegokolwiek.
    Tak jak spółdzielnie nie robią cyfrowego Azartu tylko analogową kablówkę
    tak mają problem z doproewadzeniem prądu do gniazdek w garażu i na
    parkingu. To samo jest we wspólnotach. No i w firmach, które niby w
    super-hiper-ekologiczny wodór inwestują. W swoim małym domku możesz
    sobie robić co zechcesz.

    Oczywiście kiedyś to się zmieni, ale na razie właśnie tak jest.