  • Data: 2019-12-01 13:52:29
    Temat: Re: Lit. temat podwątku,
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja pierdole jak mu dales popalić. Pewno się poplacze.

    Łosiu, nie chciałem mu dac popalić, chciałem mu dać szansę.
    Ty też jesteś z takich co chcą komuś coś na pisać/dać ale musi to być
    zrobione "po twojemu" a nie w myśl zasad i obowiązujących reguł. Nie mam
    pewności czy to wrodzony egoizm czy pojebanie, żeby pisać do kogoś nie
    po to żeby przeczytał w standardzie, tylko po to aby rzucić mu ochłap
    jak psu. To wynika jednak z kultury chyba czy tam jakiegoś wychowania.

    Co ciekawe, taki jeden chuj z drugim pyszczy jak mu się pięknym za
    nadobne odpłaca...czyli egoizm. Ty też pewnie lubisz jak ci
    sprzedają/dają to co chcą a nie to co ty chcesz, jako "klient".
    Normalka chyba?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>