  • 11. Data: 2013-12-24 12:40:15
    Temat: Re: Listwa pzeciwprzepięciowa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > No, co racja to racja, bo gdzie potem wpiac suszarke do wlosow, toster i
    > zelazko!

    Czy ja wiem...
    Komputer, monitor, głośniki, drukarka, skaner, niektórzy router i modem.

  • 12. Data: 2013-12-24 13:07:27
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-24 12:40, qwerty pisze:
    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy ja wiem...
    > Komputer, monitor, głośniki, drukarka, skaner, niektórzy router i modem.

    ironia to takie zwierzątko, musiałeś kiedyś je widzieć :-)

  • 13. Data: 2013-12-24 20:37:05
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-12-2013 12:10, Tom pisze:
    > Bardzo dobre listwy robi Monster Power tylko cena na pewno nie będzie w
    > okolicach 80 zł.

    Czym się objawia ich niezwykłość? Grubszy i specjalnie ekranowany przewód?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-12-24 20:41:51
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-12-2013 12:40, qwerty pisze:
    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy ja wiem...
    > Komputer, monitor, głośniki, drukarka, skaner, niektórzy router i modem.

    http://www.lenalighting.pl/img/produkty/normal/8564-
    1.jpg - tak tanie,
    że można kupić na wszystkie gniazda i podpiąć cały dom (jeśli nie
    pobiera zbyt dużo mocy).
    Ja mam dla przykładu listwę podłączoną do listwy, ale bojlerów i
    tosterów do nich nie podłączam.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2013-12-24 20:54:32
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-12-2013 20:41, Zakonspirowany pisze:
    > Ja mam dla przykładu listwę podłączoną do listwy...

    PS - Zaleta jest taka, że mam dwa przyciski i do pierwszej podłączone
    to, co musi chodzić, a do drugiej wentylator, ładowarka do tel. itp.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2013-12-25 18:32:56
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-24 20:37, Zakonspirowany pisze:

    > Czym się objawia ich niezwykłość? Grubszy i specjalnie ekranowany przewód?

    Nie jest to magiczne urządzenie aby pisać niezwykłość. W porównaniu do
    tanich listw wyróżnia się jakością wykonania (bardzo łatwo wkłada się i
    wyciąga wtyczki - co nie jest regułą), długi przewód 3m, 8 gniazd,
    zabezpieczenie do 2500 kJ, powyżej tej wartości układ na stałe odłącza
    zasilanie i włącza się alarm dźwiękowy, ochrona instalacji antenowej
    (autor pisał o podłączeniu TV), jest też ubezpieczenie na wypadek
    uszkodzenia sprzętu ale nie wiem czy działa to w Polsce. Za cenę
    kilkudziesięciu złotych na pewno się opłaca.

    T.

  • 17. Data: 2013-12-27 13:03:11
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No właśnie, chętnie widziałbym listwę kilkugniazdową posiadającą jednocześnie i Euro,
    i Schuco, i BS i amerykańskie gniazda.
    I do tego nie tak ciasno upakowane, że jeden przeciętny zasilacz do czegokolwiek
    blokuje światło trzech gniazd na raz.

    -----