  • 21. Data: 2016-12-29 12:54:50
    Temat: Re: Limity w Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5864f035$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > Ale nie wszystkie.. I wygląda na to że w żadnym z moich
    > dotychczasowych telefonów bateria nie była przeszkoda
    > w wyjmowaniu karty SIM.

    Miałem co najmniej 6 (a widziałem więcej) różnych (w ogóle
    miałem więcej) zwykłych telefonów komórkowych -- w każdym
    dostępu do SIMki bronił akumulator, jeśli nie liczyć tego
    ostatniego z dwiema SIMkami.

    > Ale tak rozważając na dzień dzisiejszy - warto kupić Maxa

    NA PEWNO WARTO -- teraz w Polsce kosztuje 3/4 tego, co ja zapłaciłem.

    > czy może w tym przedziale cenowym są lepsze telefony?

    Z GorillaGlass 4?
    Akurat Asus dba o szkło.

    > Mi się podoba choćby Asus Zenfone2 Laser. Sporo tańszy
    > od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą baterię..

    Codziennie ładuję akumulator, choć ten ma aż 5 Ah.
    Chcesz mieć z tego nawigację samochodową?
    Albo podepniesz do zasilania, albo 5 Ah stracisz w kilka godzin.

    Asus Zenfone2 Laser ma mniejszy ekran, dwakroć mniejszy akumulator,
    niższe taktowannie... Ale ma więcej ,,dysku'' i można doń podpiąć
    większą SD.

    Nie wiem, jak z jasnością ekranu.
    Oba mają GG4.

    Cena obecnie jest podobna.

  • 22. Data: 2016-12-30 01:03:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5864f035$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > Zenfone2 Laser. Sporo tańszy od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą

    ASUS ZENFONE 3 MAX ZC520TL 32GB SZARY

    To ponoć szlagier sezonu.

  • 23. Data: 2016-12-30 09:00:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5864f035$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > ASUS ZENFONE 3 MAX ZC520TL 32GB SZARY
    >
    > To ponoć szlagier sezonu.

    Nie za bardzo wiem na czym ma polegać wyższość innych procesorów nad
    Mediatekami, ale słaby aparat foto i nagrywanie filmów tylko w HD nie za
    bardzo chyba przystoi w dzisiejszych czasach..

  • 24. Data: 2016-12-30 09:02:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > miałem więcej) zwykłych telefonów komórkowych -- w każdym
    > dostępu do SIMki bronił akumulator, jeśli nie liczyć tego

    Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba wyciągać
    pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe paznokcie i
    delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

    > NA PEWNO WARTO -- teraz w Polsce kosztuje 3/4 tego, co ja zapłaciłem.

    Ale inne też potaniały, np. Lenovo Moto G 4ed.

    > Z GorillaGlass 4?
    > Akurat Asus dba o szkło.

    Prawdę mówiąc, nie jestem zwolennikiem szkła. Lepiej się używa mając
    naklejona folię ochronną. Nie refleksów, ani śladów paluchów na
    wyświetlaczu.

> [...]
    >
    > Asus Zenfone2 Laser ma mniejszy ekran, dwakroć mniejszy akumulator,
    > niższe taktowannie... Ale ma więcej ,,dysku'' i można doń podpiąć

    Myślę że mój sposób użytkowania telefonu znacznie różni sie od Twojego.
    Tak prawdę pisząc to nie mam powodu aby narzekać na trwałość baterii w
    żadnym (jedynie tablet jest tu niechlubnym wyjątkiem) z moich
    dotychczasowych telefonów. Ot ten ostatni - Acer, bateryjka o pojemności
    zaledwie 2000mAh, a zaraz po zakupie wytrzymywała mi średnio tydzień,
    teraz po 3 latach użytkowania wytrzymuje do 3dni. W aucie i używaniu
    telefonu z funkcją nawigacji nigdy nie podłączałem do zasilania, a
    zdarzały się trasy po 150km w jedna stronę.

    Ten "Laser" może być atutem. W przeciętności aparat robiący dobre fotki
    może być sporym atutem..

  • 25. Data: 2016-12-31 02:20:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-30 o 09:02, Trybun pisze:
    > Prawdę mówiąc, nie jestem zwolennikiem szkła. Lepiej się używa mając
    > naklejona folię ochronną. Nie refleksów, ani śladów paluchów na
    > wyświetlaczu.
    Dostałam do tabletów takie fajne małe szmatki. Przeczyścisz szybko nawet
    brudne paluchy i wyświetlacz będzie jak nowy.

    >Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba
    wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe paznokcie
    i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

    Weż do ręki lepiej pencetę. Po co zapuszczać w tym celu paznokcie?

    --
    animka

  • 26. Data: 2016-12-31 02:36:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58661428$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Nie za bardzo wiem na czym ma polegać wyższość
    > innych procesorów nad Mediatekami,

    Qualcomm chyba lepiej grzeje w zimowe dni... ;)

  • 27. Data: 2016-12-31 02:49:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 58670833$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Dostałam do tabletów takie fajne małe szmatki. Przeczyścisz
    > szybko nawet brudne paluchy i wyświetlacz będzie jak nowy.

    Mogę okazyjnie sprzedać Ci Monstera -- przetrzesz
    ekran i będzie jak nowy, choć jest potłuczony... ;)

  • 28. Data: 2016-12-31 02:59:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58661478$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Detale, np w moim obecnym telefonie teoretycznie też by trzeba
    > wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe
    > paznokcie i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.

    Widocznie miałem inne telefony niż masz Ty.
    U mnie nie można było wyjąć SIMki bez wyjmowania akumulatora.

    > Ale inne też potaniały, np. Lenovo Moto G 4ed.

    Raczej to powód do zadowolenia.

> [...]
    > wytrzymuje do 3dni. W aucie i używaniu telefonu z funkcją
    > nawigacji nigdy nie podłączałem do zasilania, a zdarzały

    U mnie niemal bezczynność, jeśli nie liczyć rejestracji trasy
    i VoIPa pracującego w tle -- 5 Ah w dobę spada do zera.

    Dzisiejszy dzień był wyjątkowo oszczędny:

    2.8% 1209 MHz
    0.2% 1152 MHz
    0.1% 1094 MHz
    1.9% 998 MHz
    16.2% 800 MHz
    79.1% Deep sleep

    100% 18:00:46 Total

    Z pełnej baterii zostało 77%

    Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...
    Rzekomo został 1 dzień i 22 godziny.

    Zupełnie bezczynny wytrzymałby być może 5 dni.

    > Ten "Laser" może być atutem. W przeciętności aparat robiący dobre
    > fotki może być sporym atutem..

    Ale ten laser jest w wielu Asusach -- także tych, które w nazwie swej
    nie mają słowa 'laser'. Można to wykorzystać do mierzenia odległości,
    ale (u mnie przynajmniej) tylko do 50 cm.

  • 29. Data: 2016-12-31 13:58:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-31 o 02:20, Animka pisze:
    > Dostałam do tabletów takie fajne małe szmatki. Przeczyścisz szybko
    > nawet brudne paluchy i wyświetlacz będzie jak nowy.

    Ale one mogą się przydać tylko w sytuacji - wytrzeć, położyć na połci i
    pod żadnym pozorem nie używać.. Kwestia brudzenia (odcisków) powierzchni
    ekranu nie leży w nie umytych rękach a fizjologii ludzkiej skory.

    > wyciągać pierwsze wyciągnąć baterię, a wystarczy mieć dłuższe
    > paznokcie i delikatnie kartę podważyć.. I tak też robię.
    >
    > Weż do ręki lepiej pencetę. Po co zapuszczać w tym celu paznokcie?

    Przydają się nie tylko w tym celu..

  • 30. Data: 2016-12-31 13:59:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 58661478$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Widocznie miałem inne telefony niż masz Ty.
    > U mnie nie można było wyjąć SIMki bez wyjmowania akumulatora.

    Pewnie tak.

    > Raczej to powód do zadowolenia.

    Od nadmiaru szczęścia podobno można też zgłupieć.. ;-)

> [...]
    >
    > Ekran zabrał 3%, Android 8% + 3%...
    > Rzekomo został 1 dzień i 22 godziny.
    >
    > Zupełnie bezczynny wytrzymałby być może 5 dni.

    Jejku, co tam tak pożera tą baterię. W stanie spoczynku taka bateria
    powinna wytrzymać miesiąc..

    > Ale ten laser jest w wielu Asusach -- także tych, które w nazwie swej
    > nie mają słowa 'laser'. Można to wykorzystać do mierzenia odległości,
    > ale (u mnie przynajmniej) tylko do 50 cm.

    A tak ogólnie dobre fotki robi Max?