  • Data: 2011-03-15 16:31:56
    Temat: Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że najczęściej mamy do czynienia z tendencyjnym i nie-
    > elastycznym stosunkiem "komputer przenośny nadaje się do wszy-
    > stkiego i może zastąpić desktopa"! Stąd też moje troszkę fun-
    > damentalne podejście do problemu -- uważam, że fundamentalizm
    > najlepiej zwalczać przeciwnym fundamentalizmem.

    Radek, są różne komputery/laptopy. To co jest niepotrzebne na tej grupie
    to to, że ludzie odpowiadają na pytania, *które nie zostały zadane*
    (niech to nie będzie złosliwie odebrane, ale taka forma komunikacji
    międzyludzkiej propagowana jest przez uczelnie. student pyta, nie
    dostaje odpowiedzi - musi się tłumaczyć, prosić i błagać) BTW. Na
    szczęście ja mam abstrakcyjny okres studiów dawno za soba :)

    To co ja bym propagował to:
    a) udzielenie odpowiedzi
    b) jeżeli to konieczne - zaproponowanie alternatywnych rozwiązań

    Jednakże wiele osób nie potrafi odpowiedzieć na pkt. a i tym samym
    próbuje narzucić swoje własne poglądy, które czasami nie mają nic
    wspólnego z interesem pytającego (którego nie znamy)