    From: "jerzyn" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT
    Date: Tue, 6 Oct 2009 16:44:08 +0200

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:hacdk2$1ef3$1@newsread2.aster.pl...

    > Ludzie starsi ode mnie twierdzą, że nie było tak agresywnej cenzury jak
    > teraz. Nie chce z tym polemizować, ani się zgadzać bo za młody jestem.
    > Znam ludzi, którzy twierdzą, że socjalizm nie dał im się specjalnie w
    > kość.Demokracja więcej im dokucza.
    Teraz cenzury jako takiej nie ma, cenzurą jest popyt na dany film lub
    produkcje, czyli kasa.Co do tego luzu za komuny, wszyscy twierdza ze był
    najweselszy barak w całym obozie ,cos w tym było. Realizowano ambitne filmy,
    może takie jak "Rejs" ale to można policzyć na palcach jednej ręki, kasa na
    to szła od państwa.Teraz tez realizuje się ambitne produkcje w TV, takie jak
    taniec na lodzie albo taniec, gdzie kościste prezenterki pogody z TVN
    wymachują szkieletem i to ma być ambitna produkcja? co do tego dawania w
    kość, ci którzy mieli nieźle za komuny maja teraz niezłe emeryturki i
    płaczą?