  • Data: 2009-12-30 11:17:26
    Temat: Re: Lepiej późno niż wcale
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-30 11:19, jerzyn wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"<m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:hhdm1p$avg$1@news.onet.pl...

    > Zle sie dzieje w panstwie polskim i w branzy IT, telekomunikacji i pocztowej
    > .Jedynym lekarstwem na to, jest darowanie sobie ręcznego sterowania tych
    > mechanizmów co robi UKE ze skutkiem jak widać, ale puścić to wszystko na
    > wolny rynek i wolny rynek wyrzuci wszelkie śmieci i zyska na tym tylko
    > klient, abonent czyli odbiorca usług wszelkich ...

    IT - o ile wiem - nie jest i nigdy nie było regulowane, więc skąd te
    wnioski? Poczta? Formalny nadzór ma UKE, ale nie ma żadnych narzędzi,
    więc poczta działa tak, jak działa. Mamy nagorsze i najdroższe usługi w
    Europie.

    A niewidzialną rękę wolnego rynku doskonale widać w przypadku wdrażania
    DVB-T. Widać doskonale, jak wolny rynek, wspierany przez KRRiT wyrzuca
    śmieci. A to złe UKE, które próbowało wprowadzić konkurencję, na
    szczęscie przegrało. :-P