  • 11. Data: 2011-09-26 14:11:05
    Temat: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Sep 2011 13:52:41 +0200, Excite

    > Skoro policja nic z tym nie robi to ciężko żeby było inaczej.

    No tak, policja lekarstwem na całe zło świata...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-09-26 16:00:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-26 13:10, Przemysław Gubernat pisze:

    > Hm... nie ma takiej ulicy.

    Puławskiego nie ma. Puławska jest.
    Tu chodzi o Default City.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-09-26 17:56:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Puławskiego nie ma. Puławska jest.
    > Tu chodzi o Default City.

    Wystarczy kliknąć w materiał:
    <cite>
    Wyprzedzanie na przejściu dla pieszych przy czerwonym świetle
    ul. Puławska w Warszawie
    </cite>

  • 14. Data: 2011-09-26 19:45:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.09.2011 23:37, notveryoldman pisze:

    > ten na rowerku to też cyklista całą gębą, przy okazji...

    ja schodzę z roweru na przejściu dla pieszych, a reszta rowerzystów
    patrzy się na mnie jak na debila. Nawet dziecko się mnie wstydzi. Trzeba
    by było takiego rowerzystę puknąć lekko na pasach, następnie zażądać
    odszkodowania....
    ToMasz

  • 15. Data: 2011-09-26 20:43:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-26 19:45, ToMasz wrote:

    > ja schodzę z roweru na przejściu dla pieszych, a reszta rowerzystów
    > patrzy się na mnie jak na debila. Nawet dziecko się mnie wstydzi.

    Trochę się nie dziwię. Też bym się wstydził, gdyby mój ojciec przed
    każdym skrzyżowaniem, gdzie nie ma pierwszeństwa wyłączał silnik,
    wychodził z samochodu i przepychał go na drugą stronę:P

    Shrek.

  • 16. Data: 2011-09-26 21:31:53
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j5qh54$3e0$1@inews.gazeta.pl>:

    > Trochę się nie dziwię. Też bym się wstydził, gdyby mój ojciec przed
    > każdym skrzyżowaniem, gdzie nie ma pierwszeństwa wyłączał silnik,
    > wychodził z samochodu i przepychał go na drugą stronę:P

    Powyższa analogia jest z tzw. d... Rozumiem, ze nie nalezy sie wstydzic
    parkowania na np. DDR, zgodnie z zasadą kuby i boga

    --
    Tomasz Nycz

  • 17. Data: 2011-09-26 22:10:15
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-09-25 23:37, notveryoldman pisze:

    > ten na rowerku to też cyklista całą gębą, przy okazji...

    W czym problem? Zwyczajnie włączył się do ruchu... Tylko nie
    zasygnalizował tego manewru ręką, ale skoro reszta miała czerwone... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 18. Data: 2011-09-26 22:52:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-26 21:31, 'Tom N' wrote:

    > Powyższa analogia jest z tzw. d...

    Gdyż?

    > Rozumiem, ze nie nalezy sie wstydzic
    > parkowania na np. DDR, zgodnie z zasadą kuby i boga

    A to rowery masowo parkują na jezdniach?

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-09-27 02:04:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ToMasz

> [...]
    > patrzy się na mnie jak na debila. Nawet dziecko się mnie wstydzi. Trzeba
    > by było takiego rowerzystę puknąć lekko na pasach, następnie zażądać

    Lepiej sam puknij się w głowę. Ten przepis jest idiotyczny. Rowerzysta
    przejeżdżający po pasach z prędkością pieszego nie stanowi żadnego
    zagrożenia.

  • 20. Data: 2011-09-27 06:35:31
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-27 02:04, to pisze:

    > Rowerzysta przejeżdżający po pasach z prędkością pieszego nie stanowi żadnego
    zagrożenia.

    Ale rowerzysta przejeżdżający po pasach z prędkością rowerzysty już
    takie zagrożenie stanowi.

    --
    notveryoldman