  • 1. Data: 2010-08-07 18:34:59
    Temat: Lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego - martwić się?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.

    Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.

    Czy powinienem się martwić? Wyczyściłem cały zacisk - wszystkie cztery
    tłoczki.

  • 2. Data: 2010-08-08 11:06:43
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i3k908$89p$...@n...onet.pl...
    > Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.

    Co znaczy lekko - daj fotke, to bedzize latwiej powiedziec.

    > Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.

    Pytanie co sie stanie, jak zalozysz nowe klocki i jak tloczki schowaja sie
    calkiem - czy nie uszkodza uszczelki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-08-09 09:05:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-07 20:34:59 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Mam lekko podrdzewiały przy krawędzi tłoczek zacisku hamulcowego.
    >
    > Hamulce działają sprawnie, nawet bardzo sprawnie.
    >
    > Czy powinienem się martwić?

    Jak nie cieknie (w tym również po wciśnięciu do pozycji jaką zajmuje
    przy nowych klockach), to nie. Ale trza do niego zaglądać częściej niż
    co zmiana klocków (co jakieś 6-10kkm). Zresztą jak zacznie mocno
    cieknąć to i tak poczujesz.
    No chyba że myśl iż masz te 3 g rdzy w motocyklu nie da Ci spać po
    nocach, to wtedy biegiem do serwisu po nowy.

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-08-09 14:19:57
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tak poczujesz.
    > No chyba że myśl iż masz te 3 g rdzy w motocyklu nie da Ci spać po nocach,

    Nie planuję się zamartwiać. Dzięki za uspokajające opinie.