  • 1. Data: 2013-05-29 14:56:57
    Temat: Lekki, tani netbook
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    Witam.
    Potrzebuję czegoś 'lekkiego' (wagowo) do plecaka. Od kilku lat używam
    pierwszego Aspire One na Atomie (1GB RAM).
    Dobija mnie już 8.9cala (10-12 cali jest idealne), oraz czasem maszyna
    się ślimaczy (dwa rdzenie rozwiążą problem). Ultrabooki potrafią
    kosztować majątek. Czy pojawiło się ostatnio na rynku coś w ludzkiej
    cenie? min. 10cali, 2GB RAM (w górę...), dysk może być talerzowy (w
    miarę możliwości 2.5cala, gdyby mi przyszło do głowy podmienić jednak
    na mały SSD).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-05-29 15:17:52
    Temat: Re: Lekki, tani netbook
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 29-05-2013 o 14:56:57 DooMiniK <m...@m...la> napisał(a):

> [...]
    > cenie? min. 10cali, 2GB RAM (w górę...), dysk może być talerzowy (w
    > miarę możliwości 2.5cala, gdyby mi przyszło do głowy podmienić jednak

    No pojawiło się trochę używanych Delli D420 i D430...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2013-05-29 18:25:06
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 29/05/2013 14:17, Sławek Maculewicz wrote:

    > No pojawiło się trochę używanych Delli D420 i D430...

    Na firmę coś chciałem, nowego...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2013-05-29 23:33:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <m...@m...la> napisał w wiadomości

    > Na firmę coś chciałem, nowego...

    Może (bo posiadam i niekiedy używam) Acer AO722 ?

    marfi

  • 5. Data: 2013-05-29 23:41:30
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <spam@nospa..de> napisał w wiadomości

    > Przykład:
    > http://allegro.pl/okazja-taniocha-acer-aspire-one-d2
    60-2dgkk-3g-wifi-i3286475863.html

    No nie wiem, facet ma blat albo kafelki krzywo położone :)
    Wojtek

    --
    Nie ma w języku elfów, entów, krasnoludów ani ludzi takiego przekleństwa
    aby wypowiedzieć się o stanie dróg w Polsce.

  • 6. Data: 2013-05-31 10:18:10
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 29-05-2013 o 18:25:06 DooMiniK <m...@m...la> napisał(a):

    > Na firmę coś chciałem, nowego...

    Nie wiem, czy 1.4 kg to lekki klocek, ale przyjrzałbym się Acer TravelMate
    B113.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2013-05-31 10:53:13
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Na firm co chcia em, nowego...

    nie mozesz kupic czegos w stanie "factory refurbished"?
    masz nowa gwarancje etc wszystko duzo taniej.
    albo w takim np Dell Outlet w UK masz tanio rzeczy (nowe, 3 letnia
    gwarancja etc): http://www.dell.com/uk/dfb/p/latitude-laptops fakture
    etc bys zapewne dostal (nie wiem, nie znam sie na wymaganiach zakupow
    "na firme", zawsze tylko na siebie kupowalem).

  • 8. Data: 2013-06-01 10:03:29
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 31/05/2013 09:53, Szymon von Ulezalka wrote:

> [...]
    > etc bys zapewne dostal (nie wiem, nie znam sie na wymaganiach zakupow
    > "na firme", zawsze tylko na siebie kupowalem).

    A to mnie bardzo zainteresowało, dzięki za link (siedzę na Wyspach).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2013-06-01 22:02:43
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-05-29 14:56, DooMiniK pisze:
    > Potrzebuję czegoś 'lekkiego' (wagowo) do plecaka. Od kilku lat używam
    > pierwszego Aspire One na Atomie (1GB RAM).

    Polecam (nieprodukowany już) NP350U2A-A02PL - chyba okazał się za dobry
    i szybko zakończyli produkcję ;))) 12"/i5/W7/1,34kg
    Używki w tej chwili można kupić od 1200-1600zł. Może da się kupić na FV
    marża?

    --
    radar