  • 11. Data: 2011-07-15 20:15:06
    Temat: Re: Lekarstwo na oczy?
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | mamy:
    | max = 7015; sred = 4952; min = 4142 [kbps]
    |
    | czyli podobnie, a nawet gorzej.
    |
    | Jakość typu .Lolitka HD. Mało zabawne!

    Ale tak to jest jak sie upycha na jeden transponder
    10 przekazow, przy czym 9 podobno w HD !!!

    Prawdopodobnie nastepny ruch bedzie to pogorszenie
    korekcji bledow FEC: 3/4 na 5/6, zeby dodac jeszcze
    z dwa przekazy sportowe HD.

    Za to widze, ze Wojna i Pokoj ma strumien rowno
    po 1742 kbps - jakiś pornolek ???

    I komu tu mowic, ze "cyfryzacja" to poprawa jakosci
    obrazu.

    jp

  • 12. Data: 2011-07-15 20:59:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Przegladalem dzisiaj kilkanascie kanalow HD, lacznie
    > z arabskimi FTA (sportowymi - jest tego troche -
    > cos dla Cavallino),

    Nie - to dla użytkowników N-ki.
    Ja mam porządny sport w Cyfrze, więc nie muszę oglądać takiego z
    Bangladeszu, widzowie N-ki nie mają tego komfortu.

  • 13. Data: 2011-07-16 06:27:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@s...pam.szczecin.pl
    *Jerzy Pastusiak* napisał(-a):

    > I komu tu mowic, ze "cyfryzacja" to poprawa jakosci
    > obrazu.

    Może i by była gdyby nie realizować jej bezmyślnie. A co do bitrate, to
    podobaja mi się EUROSPORTY HD, gdzie wprawdzie nie zawsze są transmisje
    HD wbrew nazwom programów, ale bitrate jest jedną prostą na poziomie ok
    10500 kbits/s

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2011-07-17 11:17:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.07.2011 17:34, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > SOA#1 - u mnie działa (i chyba nie tylko u mnie sądząc po dyskusji).

    przepraszam, prawdę mówisz. okazało się, że w pracy mam zablokowany ten
    serwis.

    > BTW, te "znowu" to do czego nawiązuje, bo nie mogę sobie przypomnieć?

    kiedyś było inne zdjęcie, którego nie mogłem otworzyć.
    teraz sprawdzam w domu i jest ok.

  • 15. Data: 2011-07-17 11:21:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.07.2011 22:59, Cavallino pisze:

    > Nie - to dla użytkowników N-ki.
    > Ja mam porządny sport w Cyfrze, więc nie muszę oglądać takiego z
    > Bangladeszu, widzowie N-ki nie mają tego komfortu.

    ROTFL

  • 16. Data: 2011-07-18 18:56:11
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.
    Cavallino:
    | Nie - to dla użytkowników N-ki.
    | Ja mam porządny sport w Cyfrze, więc nie muszę oglądać
    | takiego z Bangladeszu, widzowie N-ki nie mają tego komfortu.

    Jak to milo spotkac w tym kraju Człowieka Naprawdę Szczęśliwego.

    A o ktorym transponderze dokladnie mowisz?

    Wg. http://www.linowsat.de, na HB CANAL+ SPORT HD:
    11278 MHz, Ver, 8PSK
    VPID 361: max=14977 ; sred=8669 ; min=3978

    Co jest calkiem przyzwoicie.

    Ja przykladowo dla Al Kass HD+ (26.0°E), otrzymalem
    jako wynik prawie godzinnych pomiarow:
    http://sci.pum.edu.pl/~pastupam/dm/pic/Al_Kass_HD.gi

    max=19799 ; śred=12464 ; min=6116
    ile pomiarow=2000
    dł.pom. 49:58 min
    odch.stand.=720,5

    Czyli znacznie lepiej.

    Ja tam na pilce to sie nie znam, ale wydaje mi sie, ze nie
    bardzo podobalyby Ci sie te kanaly, bo nie ma tam wcale
    Polakow. Pokazuja jakichs tam Anglikow, Niemcow, Wlochow
    i innych cudzoziemcow.
    A tych kanalow sportowych to jest sporo.

    Pzdr.J.P.

  • 17. Data: 2011-07-18 19:05:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1107181949310.28743@sci.pam.szcze
    cin.pl...
> [...]
    >
    > Wg. http://www.linowsat.de, na HB CANAL+ SPORT HD:
    > 11278 MHz, Ver, 8PSK
    > VPID 361: max=14977 ; sred=8669 ; min=3978

    Poczekaj aż ruszy liga piłki kopanej i 5-6 transmisji w HD tygodniowo, na
    nich średnia na pewno jest grubo większa niż 10 tys, więc i ogólną średnią
    nabiją.

> [...]
    > odch.stand.=720,5
    >
    > Czyli znacznie lepiej.
    >
    > Ja tam na pilce to sie nie znam, ale wydaje mi sie, ze nie

    Mylisz się, mnie techniczne parametry zupełnie nie kręcą, kieruję się
    wyłącznie zawartością programową.
    Arabski sport nie jest czymś co zajmowało by mnie chociaż przez chwilę.
    Ale userów N to może kręcić, oni kierują się wyłącznie ilością i jakością,
    może być nawet ilość i jakość niczego. ;-)

    > bo nie ma tam wcale
    > Polakow.

    Tym bardziej mnie to nie kręci.

  • 18. Data: 2011-07-20 08:44:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.07.2011 21:05, Cavallino pisze:

    > Mylisz się, mnie techniczne parametry zupełnie nie kręcą, kieruję się
    > wyłącznie zawartością programową.

    to widać

  • 19. Data: 2011-07-20 08:47:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to widać

    Co ma być nie widać, nigdy tego nie ukrywałem.
    Brandzlowanie się niczym nadawanym w HD pozostawiam komuś kto nie ma w życiu
    nic lepszego do roboty.

  • 20. Data: 2011-07-20 08:51:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.07.2011 10:47, Cavallino pisze:

    > Co ma być nie widać, nigdy tego nie ukrywałem.
    > Brandzlowanie się niczym nadawanym w HD pozostawiam komuś kto nie ma w
    > życiu nic lepszego do roboty.

    czy bbc czy national geographic jest niczym?

    co do sportu, to co mnie interesuje miałem na polsacie.