  • Data: 2011-07-18 18:56:11
    Temat: Re: Lekarstwo na oczy?
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.
    Cavallino:
    | Nie - to dla użytkowników N-ki.
    | Ja mam porządny sport w Cyfrze, więc nie muszę oglądać
    | takiego z Bangladeszu, widzowie N-ki nie mają tego komfortu.

    Jak to milo spotkac w tym kraju Człowieka Naprawdę Szczęśliwego.

    A o ktorym transponderze dokladnie mowisz?

    Wg. http://www.linowsat.de, na HB CANAL+ SPORT HD:
    11278 MHz, Ver, 8PSK
    VPID 361: max=14977 ; sred=8669 ; min=3978

    Co jest calkiem przyzwoicie.

    Ja przykladowo dla Al Kass HD+ (26.0°E), otrzymalem
    jako wynik prawie godzinnych pomiarow:
    http://sci.pum.edu.pl/~pastupam/dm/pic/Al_Kass_HD.gi

    max=19799 ; śred=12464 ; min=6116
    ile pomiarow=2000
    dł.pom. 49:58 min
    odch.stand.=720,5

    Czyli znacznie lepiej.

    Ja tam na pilce to sie nie znam, ale wydaje mi sie, ze nie
    bardzo podobalyby Ci sie te kanaly, bo nie ma tam wcale
    Polakow. Pokazuja jakichs tam Anglikow, Niemcow, Wlochow
    i innych cudzoziemcow.
    A tych kanalow sportowych to jest sporo.

    Pzdr.J.P.