eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Date: Wed, 24 Apr 2024 14:42:02 +0200
    <uvvt31$2f3g8$1@news.icm.edu.pl> <v0018l$3j6vr$1@dont-email.me>
    <v002dm$2fbqp$1@news.icm.edu.pl> <v005o6$3k11a$1@dont-email.me>
    <v00sm1$2glsp$1@news.icm.edu.pl>
    <k...@4...com>
    <v031st$2k4j7$1@news.icm.edu.pl>
    <o...@4...com>
    <v06oj0$2q59k$1@news.icm.edu.pl>
    <o...@4...com>
    <v0954k$2u0uv$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@4...com>
    <v0airj$30ai6$1@news.icm.edu.pl> <v0ajl5$gbv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v0arua$30pd8$1@news.icm.edu.pl> <v0ast5$gbv$2$Cav@news.chmurka.net>

    W dniu 24.04.2024 o 14:11, Cavallino pisze:
    [...]
    > Tak.
    > Da się kupić no limit na karcie za mniej.

    > ???
    > 45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.

    Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit. Nie zrozumiałeś i mam zniżkę, bo
    jestem abonentem i płacę abonament za mobile.

    > Tia, za to Play na siłę usiłujący wybrać WSZĘDZIE własne odbiorniki z
    > mizernym zasięgiem, to dopiero ma komfort......
    > Ten roaming krajowy, to działa tylko tam, gdzie swoje zasięgu nie ma w
    > ogóle.

    Coś popierdoliłeś. Obecnie Play ma największą liczbę BTS i przoduje w
    ilości użytkowników. Żyjesz w ciężkim średniowieczu.

    Proszsz:

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-st
    atystyki/play-nowe-stacje-bazowe-marzec-2024

    Na szarym końcu jest Plus, z którego odchodzi coraz więcej userów,
    podobnie jak z Orange.

    > Tak, tacy z abo.
    > Czyli masz szansę.
    > Nawet nieświadomie.

    Pisałem że ściemniasz a tutaj to nawet perfidnie. Jest BLOKADA na limit.
    Można ją zdjąć ale świadomie. Jak zwykle nic nie wiesz.

    > j.w.
    >

    >  i nie narzekam. Napisałbym, że pomimo inflacji
    >
    > Ciekawe, bo ja mam nadal za 0 zł.
    > A taryfowo ostatnio widziałem za 10 gr.

    Ja piszę, że DO WSZYSTKICH sieci, łącznie ze stacjonarką. Znów ściemniasz.

    > Oczywiście nie w play, bo ten kasuje jak za zboże w każdej taryfie.

    > Wrzuć to słowo do google.

    Znów nie zrozumiałeś. Nie rozumiem tej czynności. W abonamencie, jesli
    nie zapłacę z datą to nic mi się nie blokuje. Mogę zapłacić bez problemu
    później.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>