-
Data: 2019-07-01 06:29:09
Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 30-06-2019 o 13:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .06.2019 o 07:50 Cavallino <C...@k...pl> pisze:
>
>
>> Trzeba bardzo lubić ryzykować, żeby coś takiego podpisać w takiej
>> sytuacji prawnej.
>
> W poprzednim leasingu (u tego samego leasingodawcy) miałem podobną
> sytuiację, szkodę (większą niż teraz) likwidowaną z OC sprawcy. Tam
> sprawca ubezpieczony był w Warcie, przy zgłaszaniu szkody zapytali się
> mnie jaki VAT odliczam i tyle dodatkowo mi dołożyli do przelewu dla ASO.
> To uśpiło moją czujność i nie spodziewałem się, że różne TU różnie
> podchodzą do sprawy.
> Teraz w internetach wyczytałem, że jest czarna lista TU, które zawsze w
> przypadku poszkodowanego z DG wypłacają netto bez wzgledu na to w jaki
> sposób poszkodowany rozlicza się z US.
>
> Oczywiście zawsze można nie brać lisingów/kredytów i nie mieć takich
> problemów, nie każdy jednak może sobie na to pozwolić..
>
> 3 tygodnie po szkodzie o której piszę w tym wątku, miałem drugą szkodę
> na innym aucie (sportage). Auto jest moje, bez leasingów, kredytów ale
> też na DG. Sprawca w PZU.
> PZU nawet nie wysyłało swojego rzeczoznawcy, szkoda jest likwidowana
> przez to samo ASO co w przypadku sorento tylko i wyłącznie na podstawie
> wyceny ASO. Jutro wstawiam auto na naprawę, do odbioru będzie w
> czwartek. Z Interiskiem bujam się już 4 tydzień (dalej ASO nie może
> zamawiać częśći bo czegoś tam nie przesłali) - w PZU w ciągu tygodnia
> auto idzie do naprawy. Przy PZU formularz szkody to jedna strona A4, w
> innterrisku 8 stron. Pierwszy kontakt z TU po zgłoszeniu szkody w PZU
> miałem po 10 min (niedziela), w interrisku po 2 dniach (normalny dzień
> roboczy).
> Auto zastępcze w interrisk - mówią mi, że sorento to wg ich tabelek suv
> mini, w PZU przy sportage - zastępcze jest klasy suv (róznica jakieś
> 100-150 PLN/dzień)
> Wiem, że to tylko OC i wybiera się najtańszą opcję, ale przy AC TU typu
> interrisk omijał bym szerokim łukiem.
Jest jeszcze opcja likwidacji szkody z OC, ale u swojego ubezpieczyciela.
Odpuść sobie ten interrisk w ogóle.
Gdzie masz swoje OC?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.19 07:05 Tomasz Gorbaczuk
- 01.07.19 07:15 Cavallino
- 01.07.19 07:20 Tomasz Gorbaczuk
- 01.07.19 07:21 Tomasz Gorbaczuk
- 01.07.19 07:37 Cavallino
- 01.07.19 07:39 Cavallino
- 01.07.19 08:00 p...@g...com
- 01.07.19 08:58 JDX
- 01.07.19 09:03 Cavallino
- 01.07.19 09:06 p...@g...com
- 01.07.19 09:20 Tomasz Gorbaczuk
- 01.07.19 09:43 JDX
- 01.07.19 09:50 JDX
- 01.07.19 09:56 JDX
- 01.07.19 10:00 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=