  • Data: 2011-06-07 07:36:39
    Temat: Re: Latarka LED jak perpetum mobile!
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2011 09:26, sofu pisze:
    > Witam!
    > Jakis rok, a mo?e mniej lub wiecej, kupi?em w jakim? sklepie latark? z dwoma
    > diodami LED z mechanizmem r?cznego dynama.
    > Latarka jest z przezroczystego pomara?czowego tworzywa tak, ?e wida? jej
    > wn?trzno?ci.
    > Pamietam jak przez mg??, ?e latarki tego typu le?a?y w du?ej liczbie w
    > jakim? koszu w sklepie i kosztowa?y par? z?otych.
    > Mimo, ?e kupowali?my t? latarke razem z ?on? by?o to tak zdawkowe, ?e
    > obydwoje nie zarejestrowalismy prawie tego faktu w pami?ci.
    > Ale nie to jest wa?ne.
> [...]

    Po pierwsze zmień kodowanie, bo źle się to czyta.

    Miałem dwie takie latarki i mogę powiedzieć, że jest to po prostu
    oszustwo. W każdej była atrapa urządzenia ładującego (nibyprądnica z
    magnesem z St3, nibyprostownik z wszystkimi diodami zwartymi itp.) oraz
    bateria (dwie w drugim egz.) CR2032.
    To bardzo dobra i długowieczna bateria, dlatego mimo przechowywania
    nadal Ci świeci.

    Pozdrawiam,
    Michał