    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Latarka
    <20200619135824.48df8c63@mateusz>
    <s...@l...localdomain>
    <5eed0068$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 19 Jun 2020 21:52:57 GMT

    Jest Fri, 19 Jun 2020 22:47:54 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Mam tak w pralce. Nie jest ona stylizowana na "franię".

    Cóż, autozaskoczenie. Moja pralka ma tak samo. Chyba wystąpił tu jakiś
    psychologiczny mechanizm wyparcia (wyprania, wywirowania?). Na
    usprawiedliwienie mogę dodać, że jednak ten wyświetlacz jest nieco
    bardziej nowoczesny. Taki z lekko przyciemnionej pleksi. ,,Font" też
    nieco odstaje od tego, co znamy z klasyki.

    Ze sprzętu współczesnego bez stylizowania, za to zgodnego z tematyką
    grupy, to kojarzę jeszcze stacje lutownicze, zasilacze laboratoryjne
    i podobne gadżety. Często mają taki klasyczny wyświetlacz, choć chyba
    równie często LCD.

    k.