  • Data: 2020-06-19 13:28:18
    Temat: Re: Latarka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Artur Stachura napisał:

    > Niedawno instalowałem jakieś pudełko do bezprzewodowego internetu.
    > Jedna dioda, świecąca coś w pięciu różnych kolorach. Niebiesko,
    > fioletowo, różowo... i jeszcze różne kombinacje migania. Najgorzej,
    > że bez instrukcji nie ma szans zrozumieć, co pudełko sygnalizuje.

    Tak też się skończyło (?) w opisanym wcześniej przypadku. Kolorów
    w końcu pojawiło się pięć, a do tego różne błyski. W trakcie
    rozwoju powstła potrzeba pokazywania różnych znaków, o których
    się konstruktorom nie śniło.

    > A tak w ogóle, LED-y w urządzeniach sieciowych to chyba taka
    > świecka tradycja.

    Też mam takie wrażenie. A taki wyświetlacz nie jest droższy od
    zestawu LED.

    --
    Jarek