  • Data: 2010-11-03 20:53:36
    Temat: Re: "Laseroooptyka"
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 22:45 Irek N. napisał(a):

    > No toś mnie teraz zabił. Polski trudna język i najwyraźniej leserstwo na
    > nim wyszło ze mnie... ;) Pewnie że ładnie podał.
    > Miałem na myśli, że "było by" wystarczające do zatrudnienia... gdyby
    > takie zatrudnienie miało kiedykolwiek nastąpić. Nie sądzę jednak żeby
    > Adam zmienił zawód i zamieszkanie. Choć kto wie. :)

    Na razie nie zamierzam. Od roku mam odpoczynek od rzeczy
    niskopoziomowych (w poprzedniej firmie ciągle coś trzeba było dziubać
    oscyloskopem czy poprawiać w procedurach przerwań, niby fajne ale po 10
    latach każdemu się może znudzić) - za to bezstresowo piszę aplikacje dla
    Androida. Fajny system nawet. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/