  • Data: 2010-08-10 06:44:07
    Temat: Re: Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:4c584f6d$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    > To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
    > podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
    > 4,7% !!!!!!!!
    >
    > Tylko że Polacy nie rozumieją matematyki ... 90%
    > ludzi zapytanych na ulicy o prostą matematyczną regułę
    > mieszczącą się w matematyce na poziomie podstawówki
    > nie odpowie na pytanie.
    >
    > Jesteśmy krajem idiotów i nieuków którzy mają się na ... Napoleonów.

    Uhm, a gdy produkt zwolniony wskakuje np. na 3% to mamy wzrost razy
    nieskonczonosci drogi napoleonie i co z ta nieskonczonoscia mozemy zrobic?
    Ano w dupe glupkowatego propagandzisty PiSu mozemy ja wsadzic.

    Hint: nigdy wzrostow zadnych stop procentowych nie odnosimy do poprzedniej
    stopy, a zawsze wyrazamy w punkach procentowych jelopku.