    From: "michalek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop/tablet następca F-S Lifebook T 4220
    Date: Sun, 21 Aug 2011 21:53:33 +0200

    "BAREK" <b...@p...pl> wrote in message
    news:4e515655$1@news.home.net.pl...
    > Dobry Wieczór,
    >
    > Zaczyna mi umierać laptop/tablet jak w temacie FS T4220, coś się
    > przegrzewa i resetuje szczególnie przy odtwarzaniu serwisów typu Youtube,
    > czy ipla.pl także resetuje się często od drgań.
    > Swoje lata już ma i powiedzmy, że zdążył się zamortyzować.
    > Jestem z niego bardzo zadowolony, używany jest mocno mobilnie i do tego
    > nie zawsze tylko w biurowych, czy domowych warunkach.
    > Szukam dla niego następcy; mocnego i w miarę możliwości małego, ale
    > dającego komfort pracy;
> [...]

    Obejrzyj się za ThinkPadem.
    Gdybyś kupił kiedyś zamiast tego Fujitsu właśnie Thinkpada (wtedy
    może jeszcze "pod szyldem" IBM'a) to dzisiaj by Ci nie "umierał".
    Co najwyżej bateria byłaby do wymiany.
    Więc może teraz (zwłaszcza, że nie stawiasz na jak najniższą cenę)
    warto kupić laptopa trwałego.
    Kilkanaście ThinkPadów jakie "rozsiałem" po znajomych działa bez
    zarzutu do dzisiaj. Sam używam dwóch niemłodych już
    a starszy z nich, ktorego zabieram w poniewierkę czyli
    wyjazdy słuzbowe ma już chyba z 10 lat.

    p.s. I od razu uprzedzam pytania o serwis i gwarancję
    Nie wiem jak sie sprawuje serwis IBM'a bo nigdy nie było
    potrzeby z niego korzystać, A wszystkie kupowałem już
    używane, więc nawet nie można zapewnić że były pieszczone.