  • 1. Data: 2010-03-03 10:09:42
    Temat: Laptop do 4.5tys PLN
    Od: Benek <b...@g...com>

    Witam.

    Szukam dobrego Laptopa do 4.5 tys PLN. Co możecie poradzić do tej
    kwoty. Niech to będzie bardzo porządny sprzęt. Na co mam zwrócić
    uwagę? Według mnie dobry sprzęt oferuje Toshiba, Asus i HP.

    PS Czy warto kupować 64bitowe platformy? Czy oprogramowanie 32bitowe
    będzie procowało na 64bitowym procesorze?

    Dziękuję za wszystkie porady?

  • 2. Data: 2010-03-03 10:25:06
    Temat: Re: Laptop do 4.5tys PLN
    Od: Tomek <...@...z>

    Benek pisze:
    > Witam.
    >
    > Szukam dobrego Laptopa do 4.5 tys PLN. Co możecie poradzić do tej
    > Na co mam zwrócić uwagę?
    Na swoje potrzeby. Zadałeś pytanie typu "szukam dobrego samochodu do
    xx tys. PLN" - ale czy potrzebujesz osobówkę, vana, suva czy terenówkę?

    > PS Czy warto kupować 64bitowe platformy? Czy oprogramowanie 32bitowe
    > będzie procowało na 64bitowym procesorze?
    Wskaż proszę obecnie dostępny nie-64-bitowy procesor. Chyba że
    chciałeś zapytać o 64-bitowy system operacyjny.

  • 3. Data: 2010-03-03 11:52:13
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > PS Czy warto kupować 64bitowe platformy? Czy oprogramowanie 32bitowe
    > będzie procowało na 64bitowym procesorze?

    32-bitowego laptopa już nie kupisz, zwłaszcza za 4,5 tyś. złotych.
    Więc to zależy czy zainstalujesz 32- czy 64-bitowy system operacyjny.

    Tak, warto.
    Tak, będzie pracowało.
    Coś niekompatybilnego zawsze się znajdzie, ale kompatybilność 64-bitowych
    windowsów z 32-bitowymi programami jest zupełnie zadowalająca.

    --
    Azarien