  • 31. Data: 2013-08-05 10:19:26
    Temat: Re: Laptop do 2 tys. do internetów
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba xcpy napisała na pl.comp.pecet:

    > Calkiem przyzwoity - szkoda tylko, ze ma GeForce 710M.
    > HD4000 spokojnie jej styknie.

    Myślisz? No właśnie stwierdziłem, że to dobrze, że ma, dla bajerów na
    stronkach i w GUI, i pod tym kątem też dobierałem sprzęt, żeby miał te
    710M. To był zresztą nie tylko mój pomysł, ale nie miałem nigdy
    styczności z tymi kartami.

    Dysk SSD, wybacz, raczej nie. Ja bym przynajmniej bał się trzymać na tym
    dane.

    Marcin Kocur

  • 32. Data: 2013-08-05 10:35:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin Kocur nabazgrał(a):

    > Dysk SSD, wybacz, raczej nie. Ja bym przynajmniej bał się trzymać na tym
    > dane.

    Czemu ??

  • 33. Data: 2013-08-05 11:21:48
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

> [...]
    > stronkach i w GUI, i pod tym kątem też dobierałem sprzęt, żeby miał te
    > 710M. To był zresztą nie tylko mój pomysł, ale nie miałem nigdy

    Bedziesz gral na tym lapsie?
    Jesli nie, to 710M jest bez sensu -
    - jest to kolejna rzecz, ktora moze pasc
    i pewnie padnie miesiac po uplywie gwarancji :).

    HD4000 spokojnie starczy, i to z zapasem
    (np. sprzetowe dekodowanie m.in. H264).
    Czytales w ogole o mozliwosciach tej karty?
    Intel w koncu wzial sie za IGP.

    > Dysk SSD, wybacz, raczej nie. Ja bym przynajmniej bał się trzymać na tym
    > dane.

    1. Dyski SSD naprawde rozwijaja sie (3 generacja?)
    i nie jest z nimi tak jak kiedys + sa alternatywy dla SandForce.

    2. SDD czy HDD nie zwalnia Cie z regularnego robienia kopii zapasowej :P

  • 34. Data: 2013-08-05 11:22:45
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Czemu ??

    Kiedys sie sypaly i legenda zyje.

  • 35. Data: 2013-08-05 11:46:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    xcpy nabazgrał(a):

    > Kiedys sie sypaly i legenda zyje.

    I to tylko OCZ Agility i Vertex II :)

  • 36. Data: 2013-08-05 11:55:15
    Od: TheDevineMe <d...@t...com>

    On 02/08/2013 13:16, Marcin Kocur wrote:
    > Hej,
    >
    > przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa.

    Acer Aspire V3-571 Core i3 6GB DDR3 500GB ...

    --

    .......................DHSL.........................
    .

  • 37. Data: 2013-08-05 11:56:37
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 5 sierpnia 2013 (11:46:06) napisano:

    Dobrze, że mój dysk o tym nie wie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 38. Data: 2013-08-05 12:28:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Yakhub nabazgrał(a):

    > W liście datowanym 5 sierpnia 2013 (11:46:06) napisano:
    > Dobrze, że mój dysk o tym nie wie.

    Ciesz się póki czas :)

  • 39. Data: 2013-08-05 13:29:02
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > Co ona na tym laptopie chce robić?
    > 2000 to mało.

    Powiem więcej - do inernetu 3 tysiące to za mało...

    Ludzie, opanujcie się.

  • 40. Data: 2013-08-05 13:41:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Poldek nabazgrał(a):

    > Powiem więcej - do inernetu 3 tysiące to za mało...
    > Ludzie, opanujcie się.

    Wiesz jak duży jest internet ? trzeba mieć dużego laptopa żeby to zmieścić
    ... :)