  • 11. Data: 2013-08-02 21:00:31
    Temat: Re: Laptop do 2 tys. do internetów
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kocur" napisał w wiadomości grup
    > Sugestie, uwagi?

    Na stronie samsunga nie widzę takiego modelu. ;p

  • 12. Data: 2013-08-02 21:02:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zdecydowanie nie łapią się na punkt o zacinaniu przy zakładkach.
    > Poszukaj czegoś z normalnymi procesorami, te kastrowane i poniżej
    > 2GHz zostaw netbookom.

    Zapomniałeś o dysku 7200, bo przy 5400 można zasnąć.

  • 13. Data: 2013-08-02 22:21:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qwerty pisze tak:

    > Na stronie samsunga nie widzę takiego modelu. ;p

    to sprzętowy trojan z Apple

    --
    Piter

  • 14. Data: 2013-08-02 22:44:28
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    > Użytkownik "Marcin Kocur" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na stronie samsunga nie widzę takiego modelu. ;p

    przyznają się do niego
    http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult?input_keyword=NP270E5V-X02PL&keywords=NP270E5V
    -X02PL

  • 15. Data: 2013-08-02 23:00:22
    Temat: Re: Laptop do 2 tys. do internet
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Roman" napisał w wiadomości grup
    > przyznaj? si? do niego
    > http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult?input_keyword=NP270E5V-X02PL&keywords=NP270E5V
    -X02PL

    1. Ustaw kodowanie
    2. ?
    3.
    http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult?input_keyword=NP270E5V&keywords=NP270E5V

  • 16. Data: 2013-08-03 10:41:28
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    W dniu 2013-08-02 21:00, qwerty pisze:

    > Na stronie samsunga nie widzę takiego modelu. ;p

    Jak nie ma jak jest:

    http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult?input_keyword=270e5v&keywords=270e5v

    tylko jest trochę inaczej oznaczony.

    P.S.

  • 17. Data: 2013-08-03 10:42:17
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    W dniu 2013-08-02 19:41, Marcin Kocur pisze:
    > Po wielu kombinacjach prawdopodobnie zdecydujemy się na to:
    >
    > http://www.x-kom.pl/p/148551-notebook-laptop-15-6-sa
    msung-270e5v-i3-3120m-6gb-750-dvd-rw-gf710m-bialy.ht
    ml

    > Sugestie, uwagi?
    >
    > Dziękuję wszystkim za wcześniejsze odpowiedzi.

    Moim zdaniem jest ok. Przynajmniej jeśli chodzi o parametry. Nie wiadomo
    tylko jak z wyświetlaczem.

    P.S.

  • 18. Data: 2013-08-03 10:52:08
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-03 10:41, Piotr S. pisze:

    > Jak nie ma jak jest:
    >
    > http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult?input_keyword=270e5v&keywords=270e5v

    > tylko jest trochę inaczej oznaczony.

    Matowy, Kobiecie?
    To jak, kici-kici, taś-taś do lwa.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2013-08-03 11:42:24
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba $heikh el $hah napisała na pl.comp.pecet:

    > Matowy, Kobiecie?
    > To jak, kici-kici, taś-taś do lwa.

    Widzisz, opisałem w miarę obiektywnie czym to się różni i sama
    powiedziała, że chce matową. Także nie sądź po pozorach ;)

    Marcin Kocur

  • 20. Data: 2013-08-03 14:32:48
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa. Otrzymałem takie
    > kryteria:
    >
    > - długa praca na baterii
    > - ekran 15,6
    > - kamerka z przodu
    > - ma się nie zacinać przy dziesiątkach zakładek w przeglądarce, w tym
    > flash, zapewne reklamy, java script itp.
    > - bez systemu lub Linux

    Mialem podobny problem jakis czas temu :).
    W tej cenie spokojnie kupisz cos z i3,
    wiec Celerony czy Pentiumy bym sobie odpuscil:

    LENOVO P580 i3-3120 4GB 1TB USB 3.0 BT PLECAK
    http://allegro.pl/alu-lenovo-p580-i3-3120-4gb-1tb-us
    b-3-0-bt-plecak-i3346933369.html
    ~1500zl
    ew.
    Lenovo - IBM :: G580 i3-3120M/4GB/1000/DVD-RW
    http://www.x-kom.pl/p/137765-notebook-laptop-15-6-le
    novo-ibm-g580-i3-3120m-4gb-1000-dvd-rw.html

    ...ale jak dluga praca na baterii jest istotna (a piszesz, ze jest),
    to moze zamiast i3 3120M wziac cos na i3 3217U
    czy nawet i3 3229Y (ekstremalnie).

    Do tego obowiazkowo wymiana HDD na SSD:
    Plextor 128GB 2,5 SATA SSD M5S Series
    http://www.x-kom.pl/p/116664-dysk-ssd-plextor-128gb-
    2-5-sata-ssd-m5s-series.html
    ~400zl
    Stary dysk (np. 1TB z LENOVO P580) spokojnie sprzedasz za 200zl,
    wiec wymiana na SSD wyjdzie niecale 200zl
    i takim oto sposobem za 1700zl bedziesz mial naprawde niezamulajaca
    i energooszczedna maszyne :).