    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Asus F5V - nie chce się włączyć.
    Date: Tue, 13 Oct 2009 16:39:24 +0200

    Doxent pisze:

    > pewnie zimne luty na płycie głównej. Efekt wprowadzenia RoHS w Unii
    > Europejskiej. Najlepiej byłoby sprzęt 'dobić' i wtedy oddać do serwisu o
    > ile jest na gwarancji jeszcze.

    No jeszcze jest parę miesięcy gwarancji, ale w sumie to serwis traktuję
    jak ostateczność - boję się że u nich nie będzie usterki (to raz) a dwa
    - kiedyś kumpel chciał coś sprawdzić ze swoim hdd i podmieniliśmy dyski
    na chwilę twarde - teraz widzę w warunkach gwarancji, że wymiana dysku
    twardego skutkuje utratą gwarancji. Niby plomb żadnych nie ma (nic nie
    zrywałem), ale widać że śrubki były odkręcane. Mam nadzieję że nie
    przyczepią sie do tego żeby unieważnić mi gwarancję na cały komputer.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz