  • Data: 2009-04-06 17:07:13
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > terazik piekniuni, probonia radyjka udaniunia, widac slicznie,
    > szerokosciuni! O jak mnie wkurwiaja te zdrobnienia ze sibi :)

    a co tam nie wkuriwa...
    moje okolice mają np swojego "halo bajadera, halo bajadera" czyjakośtak

    > A to nie poczulem.

    mogę drugą stroną

    > Tego zespolu ? Czy tez LDAP ? ;)

    zespołu LDAP? a nie wiem, nie jestem lekarzem.

    > Nie wiem co napisales o fakju bo nikt tego nie zacycowal :)

    http://www.policja.pl/portal/pol/167/4373/Pytania_i_
    odpowiedzi.html

    Czy prędkość 40 km/h jest prędkością minimalną z jaką należy poruszać
    się na autostradzie?

    [...]

    --
    gildor