  • Data: 2009-01-19 21:58:06
    Temat: Re: Lancuch w CB 500
    Od: "R2" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote

    > Skad ten perwersyjny pomysl??
    > Pozdr

    Hmm właściwie to nie wiem, bo jestem bardzo pedantyczny, w sumie to na zime
    go porządnie spryskałem właśnie smarem do łańcuchów no i teraz troche zalega
    grubo ten sma, a o parafinie czy nafcie już dawno czytałem m.in tutaj na
    grupie, że mozna lancuch myc parafina lub nafta, ktos nawet zasugerowal ze
    mozna go zdjac i wymoczyc w parafinie , czyli go poprostu dobrze wymyc w ten
    sposob. W sumie to po co sobie dodawac pracy nie? wiec co powinienem zrobic
    teraz przed sezonem z tym lancuchem, jak juz pisalem na zime go zalalem
    grubo smarem w sprayu, a tak przy okazji odbiegajac od tematu, nie chce mi
    sie drugiego watka pisac i zasmiecac grupy, w planach na ten sezon mam tez
    wymiane tlumika, na jakis fajnie brzmiacy i tutaj pytanie co moglibyscie mi
    polecic i gdzie w necie szukac? P.S. przewody w oplocie stalowym tez bym
    sobie zalozyl, jako ze jestem w uk to szukalem na ebayu i sa goodridge,
    warto?