  • Data: 2009-11-03 09:36:02
    Temat: Re: Lampy do swiatloterapii-da sie zrobic samemu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Nov 2009, J.F. wrote:

    > Ale mimo filtra IR diody widza. Slaby jakis ten filtr.

    LED jest mały i jego obraz jest mocno prześwietlony, to czy go
    przytłumisz o kilka EV niewiele pomoże - jak "czujnik" (matryca)
    w ogóle reaguje na dany zakres fali, to zarejestruje.

    > Ewentualnie moze byc oswietlenie ksiezycowe

    Niespecjalnie różni się od oświetlenia w cieniu wieżowca,
    oświetlonym (rano lub wieczorem) światłem odbitym od sąsiedniego
    bloku typu "goły beton" :) - poza oczywiście ilością światła,
    skoro Księżyc ma "aż" pół stopnia średnicy (a poza pełnią
    oświetlenie jeszcze gwałtownie spada).

    pzdr, Gotfryd