  • 11. Data: 2010-06-06 16:15:18
    Temat: Re: Lampka oświetlająca konsolę środkową.
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    On 06.06.2010 12:42, CUT wrote:
    > W Mercedesach (nie wiem czy wszystkich, w C i E była) jest taka mała
    > lampka w lusterku która subtelnie oświetla konsole środkową. Daje to
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek?

    Laguna II

    > (głównie chodzi mi o grupę VW)

    A tego to nie wiem

  • 12. Data: 2010-06-06 16:23:22
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-06 12:42, CUT pisze:
> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Dzięki wszystkim za odpowiedz :)

  • 13. Data: 2010-06-06 16:25:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "CUT" <C...@C...pl> wrote in message news:4c0b7bac$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Ja mam taką lampkę w Hondzie Accord 2004. Tylko nie w lusterku ale
    w suficie. I jest pomaranczowa/zolta, nie czerwona...
    To samo mam w Acura TL-S 2007.

  • 14. Data: 2010-06-06 21:06:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?
    >
    > inne marki?

    nawet Ople Omegi B FL w niektórych wersjach miały takie diodki :)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-06-07 00:21:21
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "CUT"

> [...]
    >bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    >stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Vectra C - pomarańczowa w lusterku

  • 16. Data: 2010-06-07 00:48:25
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 6 Cze, 21:06, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > nawet Ople Omegi B FL w niektórych wersjach miały takie diodki :)

    masz może jakieś zdjęcia tego ustrojstwa? Da się to zaadoptować bez
    problemu?

    pozdr
    Przemek

  • 17. Data: 2010-06-07 11:59:50
    Od: marko <b...@g...com>

    On 7 Cze, 00:48, Przemek <p...@g...com> wrote:

    > masz może jakieś zdjęcia tego ustrojstwa? Da się to zaadoptować bez
    > problemu?
    >
    > pozdr
    > Przemek

    Witam

    Jak jeździłem MLem (pierwszą generacją to było takie coś w lusterku,
    teraz w AR159SW też jest tyle że w suficie (czerwone diodki) - bardzo
    ładny efekt dają.

    Marek

  • 18. Data: 2010-06-07 12:20:18
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 06-06-2010 12:42, CUT pisze:
> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Ma Alfa 159.

    --
    .B:artek.

  • 19. Data: 2010-06-07 14:10:20
    Od: "Wawelski" <M...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
    wiadomości news:1iej5tpf7l8nc$.mm5svqqvy6nu$.dlg@40tude.net...

    > Wersja W8 posiadała w standardzie. Całość łatwa do zaadaptowania w
    > innych
    > wersjach niż W8.

    Dokładnie tak to wygląda:
    http://allegro.pl/item1071110221_super_lampka_vw_gol
    f_vw_passat_a4_octawia.html
    lub
    http://allegro.pl/item1061660616_n_org_lampka_wnetrz
    a_diodwa_vw_passat_b5_golf.html

    Jest też do wersji z szyberdachem, ale droższa.
    Audi A6 C6 tez ma takie oświetlenie.

    Pzdr
    Wawelski

  • 20. Data: 2010-06-09 12:59:35
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Każdy samochód i pare kabli. A kolor światełek możesz dobrać sobie sam :-)

    --
    Mateusz Bogusz