  • 1. Data: 2010-06-06 12:42:53
    Temat: Lampka oświetlająca konsolę środkową.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W Mercedesach (nie wiem czy wszystkich, w C i E była) jest taka mała
    lampka w lusterku która subtelnie oświetla konsole środkową. Daje to
    bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

  • 2. Data: 2010-06-06 12:49:18
    Temat: Re: Lampka oświetlająca konsolę środkową.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    CUT pisze:
> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    BMW ma takie podswietlenie.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-06-06 12:49:52
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest
    > stosowane w samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    Audi A8 D2 dla przykładu.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-06-06 12:52:50
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-06 12:49, Lewis pisze:

    > Audi A8 D2 dla przykładu.

    A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6 i inne marki?

  • 5. Data: 2010-06-06 12:54:53
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-06 12:49, Lewis pisze:

    > Audi A8 D2 dla przykładu.

    A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

    inne marki?

  • 6. Data: 2010-06-06 13:42:11
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "CUT" wrote:
    > A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?

    Coś mi świta, że A6 C5 ma takie lampki.

    W Passatach nie zwracałem uwagi. :)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-06-06 13:51:45
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?
    >
    > inne marki?

    w audi A4 kombi widzialem czerwone diody w lusterku swiecace na konsolę,
    faktycznie ladnie to wyglada

  • 8. Data: 2010-06-06 14:06:23
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 12:54:53 +0200, CUT na pl.misc.samochody napisał(a):

    > A coś ze średniej ligi? Passat

    Wersja W8 posiadała w standardzie. Całość łatwa do zaadaptowania w innych
    wersjach niż W8.

    "Najwięcej czasu ma człowiek, który niczego na później nie odkłada. przysł.
    chińskie"

  • 9. Data: 2010-06-06 14:50:54
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    CUT pisze:

    > A coś ze średniej ligi? Passat, SuperB, A6?
    >
    > inne marki?

    Astra H ;-)

    Kwik

  • 10. Data: 2010-06-06 15:59:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >przyjemny efekt podczas jazdy nocą. Czy to rozwiązane jest stosowane w
    >samochodach innych marek? (głównie chodzi mi o grupę VW)

    SuperB na pewno
    pzdr
    GL