  • 11. Data: 2009-07-21 05:34:38
    Temat: Re: Lakiernik malujący płomienie itp w Warszawie?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zbir pisze:
    > Witam, czy ktoś zna jakiegoś lakiernika w warszawie umiejącego malować
    > płomienie itp, z tym że nie chodzi mi o aerograf tylko umiejętność
    > używania tych naklejanych pasków lakierniczych, dzięki którym wychodzą
    > własnie takie różnokolorowe nieregularne kształty... bo raczej nie
    > każdy lakiernik to umie? trzeba chyba mieć "ręke" :-)

    przypomniało mi się. i dostanę za to ;)
    http://www.ari-racing.com/
    kontakt, ważne że jest kontakt.

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-07-21 06:28:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    zbir napisał(a):
    > Witam, czy ktoś zna jakiegoś lakiernika w warszawie umiejącego malować
    > płomienie itp, z tym że nie chodzi mi o aerograf

    Jak nie aerograf, to oblej motur benzyna i podpal. Beda realistyczne
    plomienie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-07-22 23:42:56
    Od: marider <m...@g...pl>

    gildor pisze:

    > przypomniało mi się. i dostanę za to ;)
    > http://www.ari-racing.com/
    > kontakt, ważne że jest kontakt.

    To ja podrzuce tez linka zzaoceanu. Poogladajcie sobie moze kogos natchnie:

    http://www.cuttingedgeillusions.com/home.php

    Jak dla mnie - bomba!

    Pzdr
    --