-
11. Data: 2015-08-30 20:16:53
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"atm" <...@v...pl> wrote in message
news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>
>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>
> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
-
12. Data: 2015-08-30 20:28:05
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: masti <g...@t...hell>
Pszemol wrote:
> "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvg90$vac$1@dont-email.me...
>> Pszemol wrote:
>>
>>> "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
>>> news:55e2caf9$0$4782$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
>>>> na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?
>>>
>>> Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
>>> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
>>>
>>> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.
>>
>> mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem,
>> zeby się nie przegrzewał?
>
> Mówię o tych z Androidem na pokładzie które potrzebują
> kilku warstw Dalvika aby zrobić nawet najprostsze funkcje...
> I potem potrzeba osiem rdzeni i 2A prądu z baterii aby
> zagrać w pasjansa :-)
chyba na iPhonie :)
>
>> a może to klimatyzacja? :)
>
> Masti, ile Ty masz lat?
> Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?
jak widać Tobie pozwala
Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
13. Data: 2015-08-30 20:33:18
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: atm <...@v...pl>
On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
> "atm" <...@v...pl> wrote in message
> news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>>
>>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>>
>> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
>> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
>> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
>
> Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
> co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
okolicznosciach.
Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a
potrafi spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec,
ze w moich telefonach ten problem nie istnieje.
Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi
sie w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.
-
14. Data: 2015-08-30 20:46:47
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"atm" <...@v...pl> wrote in message
news:55e34c84$0$4789$65785112@news.neostrada.pl...
> On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
>> "atm" <...@v...pl> wrote in message
>> news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>>>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>>>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>>>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>>>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>>>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>>>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>>>
>>>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>>>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>>>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>>>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>>>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>>>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>>>
>>> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
>>> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
>>> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
>>
>> Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
>> co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
>
> Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
> Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
> Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
> okolicznosciach.
> Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
> Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a potrafi
> spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
> Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec, ze
> w moich telefonach ten problem nie istnieje.
> Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi sie
> w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.
Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
Nie.
-
15. Data: 2015-08-30 20:48:45
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvhvl$6n1$1@dont-email.me...
>>> a może to klimatyzacja? :)
>>
>> Masti, ile Ty masz lat?
>> Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?
>
> jak widać Tobie pozwala
> Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)
Czyli to gadanie od rzeczy u Ciebie to starcze zdziecinnienie?
-
16. Data: 2015-08-30 20:53:59
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: atm <...@v...pl>
>
> Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
> Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
> Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
> rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
> powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
> Nie.
Raczej chodzilo mi o Twoj sposob negatywnej kampanii:
"Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
Tak się nie dzieje w smartfonach Apple. "
Mam wiele roznych telefonow z Androidem i zaden z nich nie rozladowuje
sie podczas korzystania z YT. Maja pod spodem iOS ladnie przykryty
najnowsza nakladka zrobiona na wzor Androida? ;]
http://digg.com/video/ios9-prank-android-iphone
Pszemol, pisz co chcesz, po prostu zdziwilem sie, ze jeszcze chce Ci sie
wlasciwie przy kazdej okazji promowac iPhone'a.
Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno
czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.
-
17. Data: 2015-08-30 22:21:40
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: PlaMa <m...@w...pel>
W dniu 2015-08-30 o 19:56, Pszemol pisze:
>>> Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
>>> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
To nie tak.
Producenci tworzą nowe smartphony (ekrany 5,5", baterie po 3500mAh,
dualsimy, 8 rdzeni, srety-bzdety ale fajne) by żeby zaspokoić
zapotrzebowanie energetyczne pracują na nietypowych parametrach - np.
5.2V zamiast 5.
Czy to źle? Jak chcesz mieć 6" wyświetlacz w quatrofullhd, z dualsim,
LTE itp itd to jednak potrzebujesz jakiejś megabaterii żeby te 2 dni
wytrzymała. Jak masz naładować 3500-4000 mAh w rozsądnym czasie to
jednak modyfikujesz łądowarki.
Nie zmienia to faktu, że taki Android będzie się ładował chińskim
kabelkiem microusb podłączonym do radia w samochodzie. Jednak nie tak
wydajnie jak w oryginale (co przy pełnym użyciu smartphonu powoduje
zastyg w % baterii lub nawet spadek naładowania. Mnie osobiście jeszcze
nigdy się nie zdażyło by na oryginalnej ładowarce i kablu, podłączonych
do zdrowej sieci energetycznej telefon tracił % zamiast zyskiwać -
niezależnie jak hardcorowo go męczyłem.
>>> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.
Nie dziwię się Twoim doświadczeniom skoro tego badziewia nie idzie
podłączyć do innego kabla i chyba ładowarki jak ajplowa :)
-
18. Data: 2015-08-30 22:23:53
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"atm" <...@v...pl> wrote in message
news:55e3515d$0$4781$65785112@news.neostrada.pl...
>> Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
>> Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
>> Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
>> rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
>> powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
>> Nie.
>
> Raczej chodzilo mi o Twoj sposob negatywnej kampanii:
> "Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
>
> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple. "
>
> Mam wiele roznych telefonow z Androidem i zaden z nich nie rozladowuje sie
> podczas korzystania z YT. Maja pod spodem iOS ladnie przykryty najnowsza
> nakladka zrobiona na wzor Androida? ;]
Najwyraźniej nie masz ch&*jowych smartfonów z Androidem
tylko te droższe i lepsze. Czy to takie trudne do zrozumienia?
Nie napisałem przecież że wszystkie smartony z Androidem są
ch&*jowe tylko że w tych ch&*jowych smartfonach z Androidem
jest to normalne.
> Pszemol, pisz co chcesz, po prostu zdziwilem sie, ze jeszcze chce
> Ci sie wlasciwie przy kazdej okazji promowac iPhone'a.
> Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno
> czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.
Właśnie o to chodzi, że iPhone4 spełnia moje oczekiwania, mimo że
ma już sporo lat - nie ma przypadłości na jakie narzekają tu userzy
Androida, jak w wątku w którym teraz rozmawiamy. Nic więcej...
-
19. Data: 2015-08-30 22:33:53
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: PlaMa <m...@w...pel>
W dniu 2015-08-30 o 20:16, atm pisze:
> Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810,
> znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka
> lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np
> zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w
> temacie grzania.
Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika
bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich
rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.
To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a
kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź -
było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz
sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i gust.
> Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
> Androidem.
JA w PC, czy to coś zmienia?
> Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
> kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.
No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by
mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się
przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na
nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.
-
20. Data: 2015-08-30 23:05:46
Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Od: atm <...@v...pl>
On 2015-08-30 22:33, PlaMa wrote:
> W dniu 2015-08-30 o 20:16, atm pisze:
>
>> Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810,
>> znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka
>> lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np
>> zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w
>> temacie grzania.
>
> Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika
> bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich
> rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.
Ja to rozumiem, Ty to rozumiesz a ten pan obok, ktory placi za pudelko
od pasty do zebow juz nie musi. On kupuje telefon z Androidem i ten
telefon mu sie grzeje. Zreszta mi tez sie to nie podoba, zdecydowana
wiekszosc telefonow z gornej polki w tym sezonie jest obarczona tym
problemem, no i sa to telefony z Androidem. Gdyby Pszemol napisal tu, ze
w iPhone nie ma tego problemu mialby racje. Placac takie pieniadze nie
czuje sie zobowiazany wnikac gdzie jest problem.
>
> To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a
> kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź -
> było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz
> sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i
> gust.
Oczywiscie, dlatego trzymam sie Androida. Nie ma iPhone'a
wodoszczelnego, wszystkoodpornego, do niedawna nie bylo tez modelu z
duzym ekranem, nie ma modelu z duza bateria, wymienna bateria itd.
Jest tylko wersja metro - slicznie wykonczona i dobrze wypromowana ale
tez oferujca bardzo dobry user expirience i solidne, ROZSADNIE dobrane
podzespoly. Bo to co ostatnio robia producenci flagowych telefonow z
Androidem to zart jakis, juz ktos osiagnal swiety graal czyli 4K?
A wszystko po to, zeby na 10 minut zalozyc VR okulary, chwile sie
pobawic i nieco pozniej polozyc je obok okularow 3D dołączanych do
telewizora, ktore zbieraja kurz od samego zakupu.
>
>> Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
>> Androidem.
>
> JA w PC, czy to coś zmienia?
>
>> Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
>> kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.
>
> No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by
> mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się
> przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na
> nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.
Zalezy od punktu widzenia, to samo mozna byloby powiedziec o kims kto
kupuje Lotusa, po co przeplacac jesli mozna kupic za mniejsze pieniadze
Nissana czy podkreconego Golfa, ktory go zje w zakresie podstawowych
parametrow.
Ktos lubi ten ekosystem, przekonuje go mniejsza tendecja producenta do
szpiegowania, podoba mu sie design, posiada oficjalnie wbudowany app
permissions, ceni dlugie wsparcie systemu. Moj jedyny kontakt z serwisem
Apple'a tez byl bardzo pozytywny: wyslalem iPoda Touch, za jakis czas
dostalem nowy bez udowadniania, kombinowania itd. Zaden inny serwis mnie
tak nie usluzyl. Podsumowujac: wolny wybor.