  • 21. Data: 2016-06-09 14:20:42
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa USB dual - jaka?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-08 o 21:12, Zocha pisze:
    > Chodzi mi o ładowarkę z 2 portami USB podpiętą do zapalniczki.
    > Ładować chcę równocześnie kamerkę, która potrzebuje 1,5 A
    > (sprawdziłam z ładowarka 1 A i nawet pojedynczo się nie ładuje)
    > oraz smartfona, który ma pełnić rolę nawigacji. Podczas takiej pracy
    > naładowanie jego baterii znika bardzo szybko. Podobno powinno być
    > ładowanie 2 A, ale 1,5 A chyba wystarczy.

    U mnie doświadczenie wskazało że lepszy jest rozgałęźnik i dwie dobre
    oddzielne ładowarki. Takie "combo" znacznie gorzej ładowało.

  • 22. Data: 2016-06-09 23:33:50
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2016-06-09 o 11:45, r...@k...pl pisze:

    > Coś nie widzę teraz.
    > Ale np. jest coś takiego:
    > http://www.aliexpress.com/item/New-2-USB-Car-Charger
    -Supply-Double-Sockets-electronic-Cigarette-Lighter-
    splitter-Extender-Splitter-Adapter-car/32591746978.h
    tml?spm=2114.01010208.3.138.lLAJDJ&ws_ab_test=search
    web201556_0,searchweb201602_4_10037_10017_507_10032_
    401_9900,searchweb201603_2&btsid=16d78af3-9950-4081-
    8355-ac677766dfa7

    To jest fajne :-)

    > A jednak znalazłem:
    > http://www.dx.com/p/dual-usb-car-charger-with-cigare
    tte-lighter-socket-black-dc-12v-24v-93767#.V1k6IuS5L
    Xs

    A tu drożej niż na allegro ZTCP

    ale dziękuje za linki :-)

    Seco

  • 23. Data: 2016-06-09 23:38:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Jun 2016 23:33:50 +0200, w <5759e0be$0$647$65785112@news.neostrada.pl>,

    tte-lighter-socket-black-dc-12v-24v-93767#.V1k6IuS5L
    Xs

    > A tu drożej niż na allegro ZTCP
    >
    > ale dziękuje za linki :-)

    Mam 2 takie. Ta z Allegro padła, ta z dx.com działa do dziś :)

  • 24. Data: 2016-06-09 23:41:27
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

> [...]

    > A jednak znalazłem:
    > http://www.dx.com/p/dual-usb-car-charger-with-cigare
    tte-lighter-socket-black-dc-12v-24v-93767#.V1k6IuS5L

    Jakie rzeczy! Na allegro to samo jest taniej:

    http://allegro.pl/rozdzielacz-do-gniazda-zapalniczki
    -x1-2-usb-cz-wa-i6075762923.html

    I to z darmowym zwrotem przez Inpost!

    Seco

  • 25. Data: 2016-06-10 08:55:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jakie rzeczy! Na allegro to samo jest taniej:
    >
    > http://allegro.pl/rozdzielacz-do-gniazda-zapalniczki
    -x1-2-usb-cz-wa-i6075762923.html

    > I to z darmowym zwrotem przez Inpost!

    na aliexpress bedziesz mial jeszcze taniej:) i z wysylka za free:) ino
    bez gwarancji:)

  • 26. Data: 2016-06-11 12:41:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-08 22:34, Zocha wrote:
    > Nie znam się na elektronice, ale wydawało mi się,
    > że moje potrzeby nie są w dzisiejszych czasach
    > czymś niezwykłym.
    > Nawigację i kamerkę równocześnie używa chyba
    > dużo osób, a normalne chyba jest że oba te urządzenia
    > powinny być ładowane w sposób ciągły.
    > Nie mam niczego nadzwyczajnego, kamerkę G1WH

    g1wh na bank nie bedzie ciagnela 1,5A

    mysle ze 500mA to juz spory zapas