  • 11. Data: 2016-06-08 23:18:32
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa USB dual - jaka?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2016-06-08 o 21:37, r...@k...pl pisze:

    > Zawsze możesz mieć combo-zestaw.
    > Na dx.com kupiłem ładowarkę z 2xUSB i gniazdem zapalniczki.
    > W ta gniazdo możesz włożyć następną ładowarkę.
    > Chyba nawet "wieżę" ładowarek da się zbudować :)

    a pamiętasz linka do tego? Szukałem, na allegro tylko jedną widziałem
    taką i nie wiem czy dobra jest :-)

    Seco

  • 12. Data: 2016-06-09 07:05:49
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.06.2016 Zocha <...@...com.pl> napisał/a:

    > Ja potrzebuję minimum 1,5A równocześnie z obu portów.

    Najprościej chyba mieć rozgałęźnik gniazda zapalniczki
    i dwie ładowarki. Ewentualnie nabyć przetwornicę step-down
    (np. LM2596 za ~5 zł plus radiator) i polutować.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2016-06-09 08:01:08
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:njatfd$r7j$1@node1.news.atman.pl...

    > Najprościej chyba mieć rozgałęźnik gniazda zapalniczki
    > i dwie ładowarki.

    Zaczynam skłaniać się ku takiemu rozwiązaniu.
    Jakie warunki (ile Amperów) powinien spełniać taki rozgałęźnik
    w moim przypadku żebym mogła takie 2 urządzenia używać
    równocześnie podczas dłuższej jazdy?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 14. Data: 2016-06-09 08:26:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.06.2016 Zocha <...@...com.pl> napisał/a:

    > Jakie warunki (ile Amperów) powinien spełniać taki rozgałęźnik
    > w moim przypadku żebym mogła takie 2 urządzenia używać
    > równocześnie podczas dłuższej jazdy?

    Zakładając pobór prądu 2x1,5A z 5V ładowarek i ich 90%
    sprawność daje to zapotrzebowanie (2x1,5*5)/0,9=16,7W,
    czyli ok. 1,4A przy 12V.

    W praktyce jeśli rozgałeźnik nie ma tylko przewodów
    o średnicy "zero przecinek nic" ;-) to się nada.

    Ja mam jakiś pierwszy z brzegu z półki z akcesoriami
    samochodowymi w hipermarkecie i bez problemu ładują
    się dwa tablety, a kabel się nie nagrzewa.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 15. Data: 2016-06-09 08:34:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-08 o 20:53, Zocha pisze:
    > Mam prośbę do kogoś, kto używa ładowarki samochodowej
    > z dwoma portami USB do RÓWNOCZESNEGO ładowania
    > 2 urządzeń (np. nawigacji i kamerki), z których każde
    > wymaga co najmniej 1,5 A. Proszę o podanie jaka to ładowarka
    > (marka, symbol).
    > Prośba bierze się stąd, że podobno podawane przez producentów
    > parametry (chodzi o Ampery) dotyczące równoczesnego
    > ładowania - w praktyce sprawdzają się tylko przy ładowaniu
    > z jednego ALBO drugiego portu.
    > Ja potrzebuję minimum 1,5A równocześnie z obu portów.

    Tylko kabelek sobie wymień na USB:
    http://www.belkin.com/us/F8J071-Belkin/p/P-F8J071/

    A jak masz za mało gniazdek to taki:
    http://www.belkin.com/us/F8M935-Belkin/p/P-F8M935/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-06-09 11:34:07
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 08 Jun 2016 21:37:58 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Poza tym zależy jaka nawigacja -- na Androida Automapa chyba potrafi zeżreć
    >każdą ładowaną baterię.

    Bez przesady. Xperia L + ładowarka Sony - nic nie żarło, a nawet
    przybywało ;)

    Co do ładwoarki, po wielu poszukiwaniach (ale raczej z innego powodu)
    znalazłem ideał :)

    http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car
    -Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-H
    igh-Speed-3-Port-IC/32625567821.html

    Dwa telefony (iPhone, jakiś Gigabyte na Androidzie jako navi) i kamera
    G1W i wszystko działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2016-06-09 11:45:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Jun 2016 23:18:32 +0200, w <57588ba8$0$678$65785112@news.neostrada.pl>,
    Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(-a):

    > a pamiętasz linka do tego? Szukałem, na allegro tylko jedną widziałem
    > taką i nie wiem czy dobra jest :-)

    Coś nie widzę teraz.
    Ale np. jest coś takiego:
    http://www.aliexpress.com/item/New-2-USB-Car-Charger
    -Supply-Double-Sockets-electronic-Cigarette-Lighter-
    splitter-Extender-Splitter-Adapter-car/32591746978.h
    tml?spm=2114.01010208.3.138.lLAJDJ&ws_ab_test=search
    web201556_0,searchweb201602_4_10037_10017_507_10032_
    401_9900,searchweb201603_2&btsid=16d78af3-9950-4081-
    8355-ac677766dfa7

    A jednak znalazłem:
    http://www.dx.com/p/dual-usb-car-charger-with-cigare
    tte-lighter-socket-black-dc-12v-24v-93767#.V1k6IuS5L
    Xs

    Jakościowo może być, nie wiem jak mocowo to wygląda -- mnie prądu starcza.

    (nie wiem czy coś się pokaże, dx.com nie wyświetla mi dziś obrazków -- jakby co
    to obrazek jest tutaj:
    http://www.dhresource.com/albu_282007327_00-1.600x60
    0/dual-usb-car-charger-with-socket-wf-098-with.jpg
    )

  • 18. Data: 2016-06-09 13:12:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zocha pisze tak:

    > Zaczynam skłaniać się ku takiemu rozwiązaniu.
    > Jakie warunki (ile Amperów) powinien spełniać taki rozgałęźnik
    > w moim przypadku żebym mogła takie 2 urządzenia używać
    > równocześnie podczas dłuższej jazdy?

    Rozgałęźniki 12v (bez kabla) są to proste urządzenia z blaszkami
    w środku i te blaszki przeniosą ogromne prądy w porównaniu do
    pobieranych 3 Amperów.

    --
    Piter

    golf mk2
    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 19. Data: 2016-06-09 13:49:43
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    From: "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>

> [...]
    > samochodowymi w hipermarkecie i bez problemu ładują
    > się dwa tablety, a kabel się nie nagrzewa.

    Bardzo dziękuję. Tego będę się trzymać.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 20. Data: 2016-06-09 13:53:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.06.2016 20:53, Zocha wrote:
> [...]
    > z jednego ALBO drugiego portu.
    > Ja potrzebuję minimum 1,5A równocześnie z obu portów.

    http://www.4touch.pl/2101-ladowarka-samochodowa-belk
    in-f8j109bt-blk-usb-2x21a.html

    --
    Pozdr.