  • 1. Data: 2009-08-25 17:29:53
    Temat: Ładowanie przez USB
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Witam:)
    Mam Nokię E66 i jak podłączę ją do kompa przez USB to nie ma ładowania
    baterii. W instrukcji o tym ani słowa. Czy to tak ma być? Można to jakoś
    włączyć? Inne telefony miały taką opcję.

  • 2. Data: 2009-08-25 17:43:38
    Temat: Re: Ładowanie przez USB
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:29:53 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

> [...]
    > baterii. W instrukcji o tym ani słowa. Czy to tak ma być? Można to jakoś
    > włączyć? Inne telefony miały taką opcję.

    Można. Kupując kabelek Nokia CA100

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-25 18:00:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h7172k$pb0$...@n...onet.pl...
> [...]
    > baterii. W instrukcji o tym ani słowa. Czy to tak ma być? Można to jakoś
    > włączyć? Inne telefony miały taką opcję.
    Tak ma być. Nie da się włączyć. Chyba chińskie podróbki są lepiej
    dopracowane od Nokii. Producent powinien powrócić do produkcji kabli. Tam
    nie ma co popsuć.