  • Data: 2020-08-28 21:14:21
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w 20 minut
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2020 o 20:52, J.F. pisze:

    > No wlasnie - ciekawe kiedy zrezygnuja.
    > Doczytalem sie - te darmowe parkingi to chyba w randze ustawy, wiec tak
    > latwo nie zmienia, choc z drugiej strony wiemy, ze to czasem jedna noc
    > zajmuje :-)

    Mogą być i w randze konstytucji i traktatu międzynarodowego. Nasi mają
    to w dudzie. A nawet jak nie to trzy miejsa ca na gminę są atrakcyjne
    jak są w gminie 4 elektryki. Jak staną się masowe, to w pompie z
    miejscami jak i tak zajęte. Z lektrykami jest tak na każdym krosku
    istnieją i mają jakiekolwiek zalety tylko dlatego, że są produktem
    niszowym a nie masowym.

    > No i ciekaw jestem jak to sie skonczy - same elektryki beda w centrach
    > staly ?
    > Bo kierowcy spalinowi moze i wk*, ale urzedasy juz i tak od dawna mowia,
    > ze trzeba im zycie utrudnic :-)

    Jest to całkiem realne. Już kiedyś pisałem - w dupie się obydzimy z tymi
    elektrykami - będą drogie, będą utrudniać życie spalinkom bo inaczej
    nikt by ich nie kupił, a na końcu wszyscy zapłacą akcyzę za prąd - czy o
    elektryka czy do oświetlenia mieszkania...

    --
    Shrek