    From: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie Z akumulatorków AA
    Date: Sun, 03 Jul 2011 15:03:37 +0200

    On 03-07-2011 13:32, E wrote:
> [...]
    y-backup-power-and-charger-pack-15048

    > Dziękuję.
    > Brak tam jakichkolwiek parametrów, mam więc pytanie,
    > czy to urządzenie nadaje się do każdej nawigacji,
    > czyli czy będzie z jednej strony skuteczne, a z drugiej
    > bezpieczne?
    Powinno sie nadac do kazdzego urzadzenia ladowanego z usb. A czy
    skuteczne w 100%? Nie wiem co tam w srodku siedzi, szczerze mowiac
    natknalem sie na to przypadkiem przy przekopywaniu DX. Za $4 nie ma sie
    co cudow spodziewac, z drugiej strony $4 zaryzykowac to w razie czego
    nie szkoda. MZ krzywdy ladowanemu urzadzeniu raczej nie powinno zrobic.

    --
    Ahmed
    Emtec->Drivers & software download->USBStick