-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Ladowanie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<5015485430$20200815001541@squadack.com>
<5f3a156b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a467a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<20200817110913.404793c5@mateusz>
<5f3a522f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<7ve5e1luwozz$.dlg@myjk.org>
<5f3a8ae2$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<rhe4mi$4e5$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhlaoo$7tg$1$horizn@news.chmurka.net> <68xhv355bxrv$.dlg@myjk.org>
<rhlkls$d0q$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<rhlnjc$ejo$1$horizn@news.chmurka.net> <10lcwiw6m2pdo$.dlg@myjk.org>
<rhlut1$inf$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhmp8s$35n$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f3ef468$0$19680$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 21 Aug 2020 11:16:20 +0200
Message-ID: <g...@m...org>
Lines: 17
NNTP-Posting-Host: 83.6.190.189
X-Trace: 1598001380 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17345 83.6.190.189:51532
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2286
X-Received-Body-CRC: 2951857726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683054
[ ukryj nagłówki ]Fri, 21 Aug 2020 00:08:42 +0200, nadir
> A jakie ma znaczenie po ilu kilometrach? Przerwy generalnie robi się
> wtedy kiedy potrzebuje tego organizm, i robi się raczej co jakiś czas a
> nie dystans. Widzę, że u właścicieli elektryków zmęczenie organizmu
> koreluje wraz ze spadkiem naładowana akumulatorów w aucie, jednak
> większości kierowców spalinowozów tak nie ma.
Organizmem steruje głowa -- ona często nie słucha organizmu. Najczęściej
niestety nie słucha i są z tego "dziwne" sytuacje na drodze. Do tego
jeszcze jej głupie pomysły przychodzą na myśl -- np. żeby w domu dłużej
pogrzebać w nosie, a potem bezsensownie zapieprzać na złamanie karku
150-200/h. No ale wtedy ma się przynajmniej "argument", że EV są do dupy.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.20 11:18 J.F.
- 21.08.20 11:25 Myjk
- 21.08.20 11:29 T.
- 21.08.20 11:39 K
- 21.08.20 11:42 T.
- 21.08.20 11:43 T.
- 21.08.20 11:44 K
- 21.08.20 11:44 T.
- 21.08.20 11:51 Myjk
- 21.08.20 12:51 K
- 21.08.20 13:38 Shrek
- 21.08.20 13:43 Shrek
- 21.08.20 13:48 J.F.
- 21.08.20 13:58 J.F.
- 21.08.20 14:57 nadir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=