  • 1. Data: 2002-02-06 17:32:31
    Temat: Łącza dzierżawione od TP SA
    Od: "Marcin Bójko" <b...@a...pl>

    Cześć.

    TP SA robi ostatnio numery z łączami dzierżawionymi. Zakładają dławiki 9,6
    kb/s i jednocześnie z cennika zniknęła podkładka na kanał cyfrowy. Czy ktoś
    z was ma stary cennik na łącza dzierżawione? Zwłaszcza na wersję w której
    dzierżawa łącza mogącego przesłać 2 Mbit/s kosztowała 15% kanału cyfrowego
    2Mbit/s (z tego co pamiętam). Za te numery chcę im narobić koło tyłka, ale
    muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
    Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.

    --
    Marcin Bójko
    Gazeta Wyborcza - Dział Nauki

  • 2. Data: 2002-02-07 13:38:53
    Temat: Re: Łącza dzierżawione od TP SA
    Od: Michal Gawrylczyk <m...@i...pl>

    > TP SA robi ostatnio numery z ??czami dzier?awionymi. Zak?adaj? d?awiki 9,6
    > kb/s i jednocze?nie z cennika znikn??a podk?adka na kana? cyfrowy. Czy kto?
    > z was ma stary cennik na ??cza dzier?awione? Zw?aszcza na wersj? w której
    > dzier?awa ??cza mog?cego przes?aae 2 Mbit/s kosztowa?a 15% kana?u cyfrowego
    > 2Mbit/s (z tego co pami?tam). Za te numery chc? im narobiae ko?o ty?ka, ale
    > musz? mieae dowody, ?e zmienili cennik nielegalnie.
    > Chyba, ?e si? myl? i ca?y czas to jest w cenniku - nie mog? znale 1/4 ae.

    Wedlug tego co jest na stronie TPSA, to lacza podkladowe sa caly czas w
    cenniku:

    http://www.tpsa.pl/cennik_dzierzawa/index.php

    Jest tam do sciagniecie plik w formacie worda z pelnym cennikiem laczy
    dzierzawionych. Rzuc okiem na strone 9.

    Michal

  • 3. Data: 2002-02-07 13:39:06
    Od: "Woyciech Wielogorski" <x...@i...pl>

    "Marcin Bójko" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
    > Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.
    www.tpsa.pl, taryfa dzierzawy laczy teleinformatycznych, czesc IB -
    objasnienia.

    ludzie, nie dajmy sobie tego zrobic, bo jak teraz popuscimy to juz tak
    zostanie :(
    IMHO mozna walczyc o dzierzawe drutow _miedzianych_ a nie "torow
    transmisyjnych do realizacji lacz cyfrowych", bo od tego jest inna pozycja w
    cenniku TPSA...

    pozdrawiam
    wojtek

    ps
    od kiedy obecny cennik obowiazuje?

  • 4. Data: 2002-02-07 13:39:49
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Marcin Bójko" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > z was ma stary cennik na łącza dzierżawione? Zwłaszcza na wersję w której
    > dzierżawa łącza mogącego przesłać 2 Mbit/s kosztowała 15% kanału
    cyfrowego
    ..
    > Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.

    Caly czas jest - dzisiaj sprawdzalem na webie i jest w objasnieniach pkt. 9.
    http://www.tpsa.pl/cennik_dzierzawa/i-b.php?menu=d

    P/

  • 5. Data: 2002-02-07 13:40:09
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <a3rla8$fpa$1@leo.gazeta.pl>, Marcin Bójko napisał(a):

> [...]
    > muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
    > Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.

    Dzisiaj widziałem, wewnętrzne pismo TPSA nakazujące BOKą po sprawdzeniu
    możliwości technicznych zestawienia łącza analogowego przekazania go:

    1) do działu planowania celem ocenienia rentowności usługi
    2) do centrali w warszawie celem zatwierdzenia

    Z tego co powiedział mi jeden z pracowników to samej paiperkologi jest
    na około 3 tygodnie. Nietstey celu takiego postępowania nie było
    zamieszczonego w tym liście.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ---------------------------- http://plikoskop.pl ---

  • 6. Data: 2002-02-07 13:40:44
    Od: "paulxt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Bójko" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
    > Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.

    Jest to w dalszym ciągu - w poz. I.1.B.9 i w zasadzie chodzi tylko o to,
    aby oni te usługi realizowali. Przyznanie takiego łącza wymaga "podobno"
    zgody wice, co oczywiście w rozsądnym czasie jest nieosiągalne (jeśli ktoś
    takową zgodę otrzymał lub chociaż oficjalną odmowę - bardzo proszę się
    pochwalić).

    PaulXT

  • 7. Data: 2002-02-08 14:59:39
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    > TP SA robi ostatnio numery z łączami dzierżawionymi. Zakładają dławiki 9,6
    > kb/s i jednocześnie z cennika zniknęła podkładka na kanał cyfrowy. Czy
    ktoś

    napisz pls, GDZIE dokładnie zakładają te dławiki. Do tej pory mam konkrety
    tylko odnośnie trójmiasta. A konkrety są tutaj bardzo potrzebne :)

    B.

  • 8. Data: 2002-02-10 18:35:30
    Od: "Woyciech Wielogorski" <x...@i...pl>

    "paulxt" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > zgody wice, co oczywiście w rozsądnym czasie jest nieosiągalne (jeśli ktoś
    > takową zgodę otrzymał lub chociaż oficjalną odmowę - bardzo proszę się
    pamietaj, ze jesli nie dostaniesz oficjalnej odpowiedzi mowiacej o _braku
    warunkow technicznych_ w ciagu 30 dni mozesz wystosowac pismo do Prezesa
    URT o wszczecie postepowania administracyjnego. W URT zapewniono mnie, ze
    bedzie skuteczne ;-)

    pzdr

  • 9. Data: 2002-02-10 22:46:18
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <a43r7l$te$1@news.tpi.pl>, Woyciech Wielogorski napisał(a):

> [...]
    > URT o wszczecie postepowania administracyjnego. W URT zapewniono mnie, ze

    Mozesz podac adres, od reki mam ze 4, i to nie ktore podania maja juz ze 120
    dni :)

    --
    _ _ _ _ _

  • 10. Data: 2002-02-19 11:05:08
    Od: "Woyciech Wielogorski" <x...@i...pl>

    "Tomasz Paszkowski" <n...@d...kgb.com.ua> wrote in message

    Prezesa

    > Mozesz podac adres, od reki mam ze 4, i to nie ktore podania maja juz ze
    120
    > dni :)
    zobacz na stronie, alebo zadzwon do Departamentu Rynku Telekomunikacyjnego i
    zapytaj.
    w tej chwili jest "Connection refused" :)

    pzdr