eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
  • Data: 2011-02-09 01:42:09
    Temat: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ministra trzeba wymienic z nazwiska albo sprecyzowac ktory,
    > a i prezydentow w Polsce sporo.
    >
    > Ale mozna
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,7146876,K
    rzystek_sciga_internautow_z
    > a_naruszona_czesc.html
    >
    > J.

    Każdego trzeba wymienić z nazwiska albo w sposób umożliwiający identyfikację.
    Tamtego traktowali zapewne po nazwisku i stanowisku. A prokuratura i tak
    umorzyła. Jak napisać ze ryży cudak znowu klamie to nie wiadomo o kogo chodzi.
    Ale jak dodać ze mieszka w konkretnym mieście i ma przy ulicy xxxxx zaklad w
    którym wróży z fusów to już gorzej. Poza tym nie liczy się jak napisać że
    prezes to moherowa menda a ktoś inny poda nazwisko i w jakiej firmie jest
    prezesem. W sumie podkłada się ten co sugeruje kim jest prezes i bezpośrednio
    na niego wskazuje podając nazwę firmy lub nazwisko lub profil produkcji. Sądy
    dzialają na podstawie przepisów, paragrafów. Jak ktoś dostanie nakaz zapląty z
    sądu bo firma windykacyjna kupilą dlug sprzed 7 lat. I napisze do sądu
    elaborat ze jest biedny, ma chore dzieci. 7 stron maszynopisu albo 15 dolączy.
    Sędzia może się nawet rozczulić, ale nakaz zapląty zostanie utrzymany w mocy.
    Inny napisze ze się dług przeterminował 2 lata temu. 6 wyrazów znaczy się. I
    sąd sprawę umorzy i cofnie nakaz zapłaty. Bo na rzewne opowieści nie ma
    paragrafu a na przeterminowane długi jest. Tamten to świeżak. Już mu
    wybaczylem. Chciał być symboliczną ofiarą systemu w wyszło ze niepelnosprytny.
    Jeszcze nie wie ze, jak ktoś napisał, " tutaj jest internet i jeńcow się nie
    bierze".