  • 21. Data: 2011-07-15 07:26:15
    Temat: Re: LPC1768 gdzie kupic.
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-15 09:13, a...@p...fm pisze:
    > Ostatnio Texas ostro atakuje. Ma nowa serie ARM o nazwie nazwie
    > Stellaris ARM !
    > Fajny jest układ np. http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/lm3s9b92
    .html
    > Ma juz sieć i PHY (SUPER) na pokładzie. w cenie 8 USD !

    Super. A teraz spróbuj to kupić.

  • 22. Data: 2011-07-15 07:39:30
    Od: a...@p...fm

    Fakt, trudno, bo jest duze ssanie na te układy. Ale zamówienie warto
    złożyć i czekać. Avnet się chwali, ze będzie miał 500 sztuk do
    dyspozycji.

  • 23. Data: 2011-07-15 10:29:38
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.07.2011 09:13, a...@p...fm pisze:
> [...]
    .html
    > Ma juz sieć i PHY (SUPER) na pokładzie. w cenie 8 USD !
    > Ponadto TI podaje teraz sporo bibliotek free !
    Z czym nie daje rady?

    Bo jak na razie STM32 były tańsze, bardziej "napakowane" i z lepszą
    dostępnością... No i miały lepsze biblioteki.

    Michoo

  • 24. Data: 2011-07-15 11:46:51
    Od: a...@p...fm

    Przez kryzys, straty z Nokią, konkurencją z Samsungiem itp TI
    zmienił politykę i warunki. To nie ta sama firma co dwa lata temu.
    Ponadto czy jest w ST procek ARM od razu z PHY (siecią) bez stosowania
    dodatkowego układu MII. ???

    A co najważniejsze, dla firm chcących wdrożyć układy TI Stellaris do
    produkcji TI rozdaje za darmo Starter kity !!!
    Oj i takie "przekupstwo" wieku się podoba. Wreszcie ktoś w TI
    zmądrzał !

  • 25. Data: 2011-07-15 20:31:14
    Od: mk <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-15 13:46, a...@p...fm pisze:
    > Ostatnio Texas ostro atakuje. Ma nowa serie ARM o nazwie nazwie
    > Stellaris ARM !

    Nowa??? Najstarsze Cortexy na rynku (od 2006).

    > Przez kryzys, straty z Nokią, konkurencją z Samsungiem itp TI
    > zmienił politykę i warunki. To nie ta sama firma co dwa lata temu.

    Bla, bla, bla... Jakbym słyszał handlowca...

    > Ponadto czy jest w ST procek ARM od razu z PHY (siecią) bez stosowania
    > dodatkowego układu MII. ???

    Nie ma. Za to rozwiązanie z PHY będzie potrzebować dodatkowego solidnego
    PCB do odprowadzania dużych ilości ciepła.
    Przy wysokich wolumenach rozwiązanie z osobnym PHY będzie tańsze...

    > A co najważniejsze, dla firm chcących wdrożyć układy TI Stellaris do
    > produkcji TI rozdaje za darmo Starter kity !!!
    > Oj i takie "przekupstwo" wieku się podoba.

    Jeśli chodzi o podrzucanie Starter Kitów, to moje doświadczenia są
    takie, że numerem jeden jest ST, a potem długo, długo nic.

    Mam dwa starter kity od TI (Luminary Micro).
    Wystawiam im ocenę dobrą, ale w paru miejscach mogły by być lepiej
    dopracowane. Najbardziej podoba mi się ich rozwijany kabelek do
    Ethernetu :-)

    pzdr
    mk