  • Data: 2009-09-03 20:31:31
    Temat: Re: ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aa11a2a8-857a-40d5-b9a3-1b513979be5e@e11g2000yq
    o.googlegroups.com...
    > Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami.

    Powitać.

    > Jestem przyznaje
    niedoświadczoną cyklistką

    Zdarza się. Każdy wół cielęciem był.

    > i brakuje mi odwagi aby wybrać się samej gdzieś dalej.

    A ile to dalej? Bo dla jednego to za granicę województwa, a dla drugiego to
    Iran lub Maroko. Obu znam i obaj są z Łodzi ;-)

    A poza tym "samemu" i "dalej" też bywa fajnie. Robię tak 95% moich
    kilometrów ;-)

    > i obecnie poszukuję "grupy wsparcia" :)))

    W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat
    szerzej... A nie, to nie na publicu.

    > Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki

    Nie szkodzi ;-) Bóg zapłać i nawzajem.

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Łódź
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"