    From: " przegrany człowiek fir *" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: LLVM a Garbage Collector
    Date: Mon, 21 May 2012 15:30:23 +0000 (UTC)

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > natyczne unikanie (re)alokacji pamieci, bo to kosztuje, kosztem czytelnosci=
    > programu.
    > =B6nie
    > =B1
    > pu
    > meczyc.
    >
    > Racja, ale przynajmniej mozna sobie wybrac takie problemy, jakie sie lubi b=
    > ardziej.=20

    z tym ze ciagle ciekawe o jakich to problemach (zwiazanych
    brakiem gc w c) mowa ????

    bo na razie to stanelo mw na tym ze nie wiem czego w c nie
    mozna zrobic na ramie statycznym, encjach typu auto na stosie

    ( i EW moze czasem (tez pytanie kiedy to jest potrzebne
    bo na codzien nie uzywam) sporadycznych realokach czy innych
    tego typu sprawach typu ew swego rodzaju unie (tj np dwie
    gry na tym samym kawalku ramu zaadresowane przez rzutowanie)

    tej trzeciej opcji ja nie uzywalem poki co a i tak jest to
    (z tego jak niedokladnie widze) opcja bezwskaznikowa, (twarde
    adresy) czyli to wszystko pozbawione jest problemow zwiazanych
    ze wskaznikami (ypu przestrzen na bledy i opoznienia zwiazane
    z posrednimi referencjami)

    (* znowu mam pewnego doła zwiazanego zmoja cienkościa, jak i zlym
    samopoczuciem zwiazanym ze zlym stanem zdrowotnym)