  • Data: 2009-05-22 10:08:57
    Temat: Re: LG Shine... Dostęp do karty microSD przez bluetooth
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomaa33 pisze:
    > Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał

    > A nie ma czasem w LG opcji "Udostępnij dla BT"?
    w konfiguracji bt niema nic związanego z kartą pamięci... w opcjach bluetooth mam
    tylko "Stan
    Bluetooth", "Lista urządzeń", "Ustawienia Bluetooth" - a w tym ostatnim 3 pozycje:
    - "Moja widocznosc"
    - "Moja nazwa"
    - "Moj adres"

    Przeorałem wszystkie opcje jakie są dostępne i nigdzie niema nic związanego z kartą
    pamięci... prócz
    szczegółów dot. ilości miejsca na karcie...

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl