  • 1. Data: 2010-10-28 09:27:47
    Temat: LG GT540 nieporządek w smsach
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    mam telefon LG GT540, generalnie jestem zadowolony z jego uzytkowania,
    denerwuje mnie tylko skrzynka z wiadomosciami sms, mam ich duzo i chcialbym
    zeby byly w jakis hronologiczny sposob poukladane (najlepiej datami), a tym
    czasem mam tam balagan, ostatnio odebrane wiadomosci sa gdzie s w srodku a
    pierwsze to jakies smsy sprzed 2 lat, bałagan totalny jednym slowem,
    szukalem w opcjach ale nie moge znalezc takiej ktora by odpowiadała za
    ułożenie ich w/g dat, czy nie mozna tego zrobic?

    dodam ze datę i czas w telefonie mam ustawiona właściwie.

    5569 (20101027) __________

  • 2. Data: 2010-10-28 13:56:14
    Temat: Re: LG GT540 nieporz?dek w smsach
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-28 11:27, marcin pisze:
> [...]
    > u?o?enie ich w/g dat, czy nie mozna tego zrobic?
    >
    > dodam ze dat? i czas w telefonie mam ustawiona w?a?ciwie.

    jest porzadek, ukladaja sie chronologicznie watkami (czyi numermi skad i
    dokad przyszly) w kolejnosci wystapienia w danym watku wiaomosci jak w
    czytniku news. POjawia sie w starym watku nowy sms ,to watek wedruje na gore

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /